Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren30.06.20110 likes
De dag is al bijna weer 3 kwart voorbij, en ik ben nog altijd gezond, Bonn
Fijne dag, kussiessssssssss
Citeren30.06.20110 likes
en we zijn weer bijna 2 uur verder, en ik voel en ben ook nog steeds gezond Jij ook nog een fijne dag, dikke kus en knuf
Citeren30.06.20110 likes
Jullie beide een hele knuffel avond Bonn en Freak en ik hoop dat wij een keertje kunnen kletsen met elkaar zou ook een keer gezellig zijn of hou je alleen van typen hier of daar Bonn,wolf zie het wel waarneer jij er bent op de topic,

zoennn & handdd
Citeren30.06.20110 likes
lieve wolf, dat lijkt me ook onwijs gezellig, dus ik hoop dat het een keer gaat lukken, kom eens gezellig kijken in cafe klets, ook super gezellig, bij deze een hele dikke kus en knuffel terug
Citeren01.07.20110 likes
Heeey Bonn, en hoe was jou dag?
De mijne heel goed, want heb nu vacansie
Wens jou al vast een heel fijn weeken...
Dikke kuss, knuff

Advertise here!!

Citeren02.07.20110 likes
lieve freak, mijn dag was goed maar erg druk, ben net terug en ga zo slapen
Hoelang heb je vakantie en gaan jullie nog weg? Maar goed een hele fijne vakantie gewenst, dikke kus en knuf, ik moet nog 4 weken werken en dan pas heb ik vakantie
Citeren02.07.20110 likes
Heb 6 weekjes vacansie..... en nee we gaan niet weg.....mooi bij huis....
We krijgen het nog duk zat.....
Citeren02.07.20110 likes
6 weken, hoe krijg je dat dan voor elkaar, zit natuurlijk wel de bevalling van Ana bij in, dus hoezo vakantie, dat wordt knetterhard werken voor je
Citeren02.07.20110 likes
Ja wordt egt hard werken, maar xdat heb ik er voor over , Bonn
FF slijmen bij de bazin he,,,
Citeren02.07.20110 likes
en hoe moet ik me dat voorstellen dan, slijmen bij de bazin? Nee maar zonder gekheid, ik wens je heel veel sterkte en geniet nog even van elkaar, want dat wordt straks toch even wat minder door de kleine

Adverteer hier