Citeren30.06.20110 likes
De dag is al bijna weer 3 kwart voorbij, en ik ben nog altijd gezond, Bonn

Fijne dag, kussiessssssssss

Fijne dag, kussiessssssssss

Advertise here!! |
Citeren30.06.20110 likes De dag is al bijna weer 3 kwart voorbij, en ik ben nog altijd gezond, Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fijne dag, kussiessssssssss ![]() |
Citeren30.06.20110 likes en we zijn weer bijna 2 uur verder, en ik voel en ben ook nog steeds gezond ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.06.20110 likes Jullie beide een hele knuffel avond Bonn en Freak en ik hoop dat wij een keertje kunnen kletsen met elkaar zou ook een keer gezellig zijn of hou je alleen van typen hier of daar Bonn,wolf zie het wel waarneer jij er bent op de topic,
zoennn & handdd |
Citeren30.06.20110 likes lieve wolf, dat lijkt me ook onwijs gezellig, dus ik hoop dat het een keer gaat lukken, kom eens gezellig kijken in cafe klets, ook super gezellig, bij deze een hele dikke kus en knuffel terug ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.07.20110 likes Heeey Bonn, en hoe was jou dag?
De mijne heel goed, want heb nu vacansie ![]() Wens jou al vast een heel fijn weeken... ![]() Dikke kuss, knuff ![]() |
Advertise here!! |
Citeren02.07.20110 likes lieve freak, mijn dag was goed maar erg druk, ben net terug en ga zo slapen ![]() ![]() Hoelang heb je vakantie en gaan jullie nog weg? Maar goed een hele fijne vakantie gewenst, dikke kus en knuf, ik moet nog 4 weken werken en dan pas heb ik vakantie ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.07.20110 likes Heb 6 weekjes vacansie..... en nee we gaan niet weg.....mooi bij huis.... ![]() ![]() ![]() We krijgen het nog duk zat..... ![]() ![]() |
Citeren02.07.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.07.20110 likes Ja wordt egt hard werken, maar xdat heb ik er voor over , Bonn ![]() ![]() ![]() FF slijmen bij de bazin he,,, ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.07.20110 likes en hoe moet ik me dat voorstellen dan, slijmen bij de bazin? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |