Citeren24.05.20110 likes
Ik heb nog nooit een meisje/vrouw laten wachten, Bonn.
Moest vaak op hun wachte, maar dat had ik er voor over.

:cool
Moest vaak op hun wachte, maar dat had ik er voor over.

Advertise here!! |
Citeren24.05.20110 likes Ik heb nog nooit een meisje/vrouw laten wachten, Bonn.
Moest vaak op hun wachte, maar dat had ik er voor over. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.05.20110 likes dus jij vindt dat jij gisteren Ana niet heb laten wachten? Je wilde naar bed omdat je een lange dag achter de rug had, en een uur later zat je hier nog? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.05.20110 likes Dat vond zij geen probleem, heb het wel weer goed gemaakt, Bonn. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.05.20110 likes nou wees dan maar heel erg zuinig op Ana, ik had je allang het huis uitgezet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.05.20110 likes Bonn, jij kent mij langer dan vandaag....die pc komt op de tweede plaats. ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren24.05.20110 likes inderdaad freek, ken je langer dan vandaag, maar hap niet zo gek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.05.20110 likes huh, komt Ana dan pas op de derde plaats? Das nog veel erger. ;-S |
Citeren25.05.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() een hele goeiemorgen allemaal en ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe, dikke kus en knuf ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.05.20110 likes Bonn, wens jou voor morgen gezond weer op, Maak er een mooie dag van. truste, slaap lekker.
Dikke kuss, knuff ![]() |
Citeren26.05.20110 likes goeiemorgen allemaal, ik hoop dat jullie lekker geslapen hebben ![]() Ik wens babs en wonder een hele fijne dag en verjaardag toe, en freek heel veel sterkte bij de tandarts ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |