Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren22.05.20110 likes
Truste lieve Bonn..........jij ook een fijne werkweek./ we krijgen weer warm weer, dus.
Dikke kuss,Knufffff
Citeren23.05.20110 likes
lieve freek, inderdaad het wordt weer mooi weer deze week, maar hoelang moet Ana nog? dikke kus en knuf
Citeren23.05.20110 likes
Heey Bonn , 2-de week van juli is ze uitgerekend.
Maar moet ff het weer corrigeren.....we krijgen klote weer deze week.
Dikke kuss, knufffff
Citeren23.05.20110 likes
ow, ik zit net naar Piets weerbericht te kijken, momentje.................
Morgen wordt het zonnig, ongeveer 15-18 graden, maar wel droog
Woensdag wordt het flink zonnig en temperatuur tuusen de 18 en 22 graden
Donderdag wordt het flink zonnig en temperaturen tussen de 24-27 graden
Dus best wel een redelijke goede week qua weer
Sow dat is hard gegaan de zwangerschap, dus nog even de laatste loodjes, geniet nog van haar dikke buik freek, voordat je het weet ben je papa
Citeren23.05.20110 likes
zit net teletex te lezen, en stond op dat het donderdag maar 17 graden wordt????
Maar zie wel wat het wordt..........
Ik geniet niet alleen van haar dikke buik, Bonn.

Advertise here!!

Citeren23.05.20110 likes
ow wat dan nog meer freek, van haar hormonen toevallig? Dat is straks wel even over, en als je pech hebt wel langer dan even Ennuh teletekst zal nog wel aangepast moeten worden, heb het toch echt goed gehoord en gezien dat het donderdag heel warm wordt, maar ik word er ook niet warmer of kouder van, ik zie het ook wel
Citeren23.05.20110 likes
Langer dan even,Bonn????
Owjee..........
Citeren23.05.20110 likes
als je pech hebt wel, het is heel verschillend, bij de oudste van mij, nou even geen tamtam aan mijn lijf hoor, maar bij mijn twins ging het gewoon door, dus je zal rustig moeten afwachten Ik dacht dat je naar je bed ging?
Citeren23.05.20110 likes
ja dacht ik ook mar tis zo gezelie op forum, Bonn.
Maar jij bent ook aan de late kant, want normaal verlaat jij forum ook altijd rond 23.45 uur.
Citeren24.05.20110 likes
dat is niet waar freek, meestal stop ik tegen 23.15-23.30 maar was nog niet echt heel moe, nu wel, dus ik ga nu echt lekker naar mijn bedje, morgen loopt mijn wekker weer mooi op tijd af

Adverteer hier