Citeren14.04.20110 likes
Ja tuurlijk wist ik dat, Bonn, drm krijg jij ook z,on lange nacht zoen.

Advertise here!! |
Citeren14.04.20110 likes Ja tuurlijk wist ik dat, Bonn, drm krijg jij ook z,on lange nacht zoen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.04.20110 likes Heb jij nog nieuwe schoenen gekocht Bonn? |
Citeren14.04.20110 likes hahaha nou dank je wel dan maar voor die heerlijke lange nachtzoen ![]() Ja ik heb gewoon een paar zwarte schoenen gekocht voor mijn werk, makkelijke schoenen, ik had alleen nike gymschoenen, en snowboots en zomerschoenen, maar dat vind ik nog iets te koud die zomerschoenen. Dus ik zal morgen nog sneller klaar zijn met werken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.04.20110 likes Truste lieve chat vriendin ![]() ![]() ![]() Dikke kuss,knufffff ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.04.20110 likes Bonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
knuffffffffffffffffffffffffffff goedenmorgennnnnnnnnnnnnnnnnnnn |
Advertise here!! |
Citeren15.04.20110 likes nen, bleef je hangen met je knopjes? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar nennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn goeiemiddaggggggggggggggggggggggggggggggggg kusssssssssssssssssssssss en knuffffffffffffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.04.20110 likes Heb jij ook al hangende knoppies, Bonn.? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lekker gewerkt vandaan dan, Bonn? |
Citeren15.04.20110 likes neeeeeeeeeee Bonn... bleef niet hangen maar was net wakker... en beetje hyperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ![]() |
Citeren15.04.20110 likes ja heerlijk freek, de week is snel voorbij gegaan, en weer vandaag veel mensen gesproken die mij enorm gemist hadden en zich zorgen maakte om me, en dat doet toch heel erg goed. Ik heb wel meer last van hangende dingen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ow dat heb ik ook weleens nen, hyperrrrrrrrrrrrrrrrrrr zijn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.04.20110 likes ![]() ![]() ![]() Gelukkig heb ik daar nog geen last van. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Leuk dat jij een fijne dag heb gehad, Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |