Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren12.04.20110 likes
is niet te hopen, Lieve bonn.
Zou zo kunnen dat hij een bepaald medicijn niet goed kan hebben, en dat daar door de bloeddruk zakt, heeft mijn vader ook gehad.
Citeren12.04.20110 likes
mijn vader heeft heel veel medicatie, en dat wordt nog een hele klus, en ik hoop dat het op tijd uitgezocht is, hij heeft bloedverdunners, voor zijn astma, hartritme stoornissen, prednison en zo kan ik nog wel even doorgaan.......
Tuurlijk hoop ik dat ook niet, maar ben er wel bang voor...........
Citeren12.04.20110 likes
Kan ik me voorstellen, dat jij bang bent dat er iets gebeurd .
Heb dat zelfde met mijn vader..die heeft ook van alles, heeft ook prednisolon, bloedverdunners, hart tabletten, maar hij is een stukkie jonger dan jou vader.
Citeren12.04.20110 likes
Niet dat wat uit maakt, want iedereen houd van zijn ouders hoe jong,of oud ze zijn,tog?
Citeren12.04.20110 likes
inderdaad freek, mijn moeder was pas 50 toen ze overleed, aan die vervelende ziekte, mijn vader is net 71 en al 2 keer weduwe, en ook hij heeft al 2 keer die rot ziekte gehad, dus we zijn al jaren bezig met hem.......................

Advertise here!!

Citeren12.04.20110 likes
Oow, dan is jou moeder vroeg overleden, Lieve Bonn
Het is zeker een kut ziekte als jij kanker bedoelt , Bonn.
Heb er zelf ook mee gemaken te had, en nu komt het op eens weer terug ( Huidkanker)
Citeren13.04.20110 likes
Heey, Goeiemorge, allemaal.
Lekker geslapen Bonn?
Ik Heb herlijk geslapen......
Ga weer proberen er een mooie dag van te maken
Citeren13.04.20110 likes
lieve freek, ja inderdaad veels te vroeg, maar ja wat kan je eraan doen. Ow wat vreselijk freek voor jou, dat wist ik niet, sorry.
Ja hoor ik heb heerlijk geslapen, en ik heb weer zin om te werken, het zonnetje schijnt hier, dus mijn dag kan niet meer stuk. Ook goeiemorgen en ik wens je een fijne werkdag toe freek, dikke kus en knuf
Citeren13.04.20110 likes
waar is topic van visser gebleven?
Citeren13.04.20110 likes
goeiemiddag, ik ben weer klaar met werken en het was wederom heerlijk om een paar uur buiten te zijn, veel mesen gesproken en gezellig met mijn collega`s gekletst.
Ik wens jullie nog een fijne dag toe, dikke kus en knuf

Adverteer hier