Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren17.04.20110 likes
nennnnnnnnnnnnnnnnnnnn goeieavondddddddddddddddddddddddd We hebben komende week fantastisch weer om te lopen, dus een fijne werkweek meid, dikke kus en knuf

Freek een hele goeieavond en was het gisteren nog leuk op de Rai? Heb je een nieuwe auto gekocht of dat niet? Maar goed ik wens je nog een fijne avond, dikke kus en knuf
Citeren17.04.20110 likes
Heey lieve Bonn was zeker leuk op de rai, voor al die mooie meiden die daar allemaal liepen.
Maar nee, heb geen nieuwe auto gekocht, want ik heb er al 1.
Fijne avond nog, dikke kuss,knuffff
Citeren18.04.20110 likes
ow freek, heb je al zo`n mooie auto dan? Welke auto heb je dan als ik vragen mag?
En dat is ook niet leuk voor Ana dat jij alleen maar hebt zitten gleuren naar die mooie meiden.................
Citeren18.04.20110 likes
Ik heb een subaru impreza wrc..Bonn. een super snelle auto
Ana is niet mee geweest, ben met vrienden naar oe teweest, Bonn.
Citeren18.04.20110 likes
ow dat wist ik niet dat je alleen met vrienden bent geweest, sorry........ gewoon een mannendag, heeft Ana dan een vrouwendag gehad? Ik ken wel het merk subaru, maar de impreza wrc zegt mij niets, kan je geen foto plaatsen van je snelle auto? maar goed ik wens je nog een fijne avond, dikke kus en knuf en nachtzoen, ik ga zo slapen

Advertise here!!

Citeren18.04.20110 likes
Ja was een hele leuke mannendag...
Ana heeft zich wel vermaakt
Heb al geprobeerd, met die foto , maar lukt me op een of ander manier niet. Heb meer verstand van.............
Heey lieverd, slaap lekker, ik ga ook zo mun nest in.......dikke kuss,knuff...en een heerlijke nacht zoen.....
Citeren18.04.20110 likes
dank je wel lieve freek, stuur die foto anders even door naar wilma of zo, die kan hem zo plaatsen voor je Maar welterusten ook, ik ga ook slapen, heb een zonnensteek opgelopen of zo, heb vermoeide ogen gekregen, beetje te lang in de zon geweest denk ik, welterusten en slaap zacht, dikke kus en knuf en een dikke nachtzoen
Citeren19.04.20110 likes
goeiemorgen, en ik wens iedereen een hele fijne dag toe, geniet van de zon
Citeren19.04.20110 likes
wow wat was het onwijs lekker weer om te werken, echt super
Citeren19.04.20110 likes
goeieavond, en ik wens iedereen nog een fijne avond, ik ga slapen welterusten en slaap lekker allemaal, dikke kus en knuf

Adverteer hier