Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren05.04.20110 likes
Weer te laat om ff met Bonn te kletsen.
Maar wens jou ook een slaap volle nacht voor straks.
Dikke kuss,Knuff en een dubbele mega lebber zoen.
Citeren06.04.20110 likes
inderdaad freek weer te laat foei....... Maar vind jij zwangere vrouwen sexy?
Ik wens nog een fijne avond, welterusten voor straks, dikke kus en knuf, en een hele lekkere zwoele nachtzoen

hoi gezelschap, alles goed met jou?
Citeren06.04.20110 likes
Heey ik ben op tijd
Ja wel Bonn..........zeker vind ik zwangere vrouwen wel sexy
Wauw Bonn, maak me maar weer gek met die zwoele nacht zoen
Citeren06.04.20110 likes
goed zo freek, heb je de wekker gezet?
Ik heb een nieuwe sexy heupbroek en terwijl ik je die show, geef ik je een lekkere zwoele kus
Citeren06.04.20110 likes
Heb 2 wekkers gezet voor de zekerheid
Hoop wel dat die heup broek wel kort is,
Ben dol op zwoele kussies.

Advertise here!!

Citeren06.04.20110 likes
hoezo met die heupbroek ook kort zijn dan? Helaas freek, het is een lange spijkerheubroek Nou wees dan maar zuinig op die zwoele kus, want ik ga slapen, welterusten, dikke kus en knuff en nog een fijne avond. Moet weer de wekker zetten omdat ze morgen wel om 8.00 hier kunnen staan, maar geloof er niets van dat ze morgen echt komen onze bank bezorgen.........
Citeren06.04.20110 likes
Okeej Bonn.....een lange heupbroek staat ook sexy hoor
Ik bewaar al die zwoele kussies van jou hoor
Als ze hebben beloofd dat ze die bank morgen komen brengen, moeten ze zich daar aan houden, lieve bonn.
En als ze dat niet doen, moet je gewoon zeggen, houw die bank maar.Tog?
Truste, slaap lekker........dikke kuss,knuff.... en een lekker lange zwoele kuss
Citeren06.04.20110 likes
ja dat ga ik ook zeker doen, maar dan moet ik wel mijn geld terug krijgen, we hebben alles al betaald, zowel de bank als die achterlijk hoge bezorgkosten, maar we konden helaas de bank zelf niet mee krijgen, daar is die te groot voor........... Maar welterusten lieve freek, en slaap lekker, zwoele nachtzoen terug, en een dikke knuffel
Citeren07.04.20110 likes
Heey Bonn, is je bank al gearriveerd??
Citeren07.04.20110 likes
ja freek vanochtend om 8.40 stonden ze hier, en hij is zo mooi en ik ben er heel erg blij en hij staat hartstikke mooi in de kamer Thanks voor je belangstelling, dikke kus en knuf en nachtzoen, ik ga zo slapen, morgen de grote dag

Adverteer hier