Citeren24.03.20110 likes
Thnx lieve Bonn.

Advertise here!! |
Citeren24.03.20110 likes Thnx lieve Bonn. ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.03.20110 likes graag gedaan lieve freek ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.03.20110 likes Heey Bonn, alles goed met jou? Hier wel hoor. Ga je nog leuke dingen doen dit weekend?
Let je wel op dat jij de klok een uur voor uit zet? ![]() Als ik het goed heb, zit de helf van je vacansie er op tog? Gaat snel he? Wens jou nog een fijne zaterdagavond, en een leuke zondag. Dikke kuss,knuffies ![]() ![]() |
Citeren27.03.20110 likes pffff freek, inderdaad de helft zit er alweer op ja, het gaat ontzettend snel ![]() ![]() ![]() ![]() Ik weet dat de klok een uur vooruit gaat, dus een uur minder lol maken........... ![]() ![]() ![]() Vandaag lekker naar de stad geweest en naar de markt, en vanochend eerst bij mijn zoontjes gekeken met voetballen. Ik weet nog niet wat ik zondag ga doen, dat zien we wel, maar ik wens jou ook nog een fijne avond en een hele fijne zondag, dikke kus en knuf ![]() ![]() ![]() |
Citeren31.03.20110 likes ik wens iedereen een fijne avond en alvast een heel fijn weekend, geniet zaterdag van het mooie weer, het wil 22 graden worden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren31.03.20110 likes ja hoor Bonn,ik zal zeker gaan genieten zaterdag............ ![]() ![]() ![]() ![]() Het is jammer dat het maar 1 dag is, want zondag wordt het al weer een stuk minder ![]() ![]() |
Citeren01.04.20110 likes klopt freek, maar dan gaan we gewoon spelletjes doen met het gezin, of koekjes bakken en de openhaard aan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.04.20110 likes Ben dol op koekkies, Bonn......... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.04.20110 likes dan moet je zondag ook koekkies gaan bakken met anna....... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.04.20110 likes heb ik geen tijd voor,slaap liever uit met ana. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |