Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren02.04.20110 likes
Hoi Bonneke!
Citeren02.04.20110 likes
tot hoelaat slaap je uit dan freek? De zondag duurt lang, dus je zal er vast wel tijd voor hebben, maar je bent gewoon lui om zelf koekjes te bakken

Hoi gezelschap
Citeren03.04.20110 likes
Was er om half 10 uit Bonn.
Je heb wel gelijk, ben te lui om zelf koekkies te bakken
Koop ze liever kant en klaar, hek er ook geen werk mee, behalve om ze op te eten
Citeren03.04.20110 likes
freek, maar als je kinderen hebt, daar kom je nog wel achter over een paar jaar, dan is het ook leuk om dingen zelf te maken...... Hoe is het trouwens met ana en jullie kindje? Fijne avond nog en dikke kus en knuf

Hey gezelschap, fijne avond nog en welterusten voor straks
Citeren03.04.20110 likes
Gaat heel goed hoor Bonn. Wens jou een leuke laatste week vacansie, lieve Bonn.
Dikke kuss, knuff..........en een dikke lebber

Advertise here!!

Citeren04.04.20110 likes
thanks lieve freek en fijn dat het heel goed gaat met ana, hoelang moet ze nog trouwens?
Ik wens je nog een fijne avond, welterusten voor straks, dikke kus en knuf en lebber
Citeren04.04.20110 likes
3 maanden nog Bonn.
Wauw Bonn mijn week is al goed, maar door jou is het nog beter.....
Citeren04.04.20110 likes
Ben jij gauw weg Bonn?
Truste....dikke kuss knuff......en lebber
Citeren05.04.20110 likes
Hoe is 't,Bonneke?
Citeren05.04.20110 likes
ja hallo freek, wat wil je dan dat ik doe, wachten totdat jij reageerd, dacht het niet he WOw nog maar 3 maanden, spannend hoor, en ben heel benieuwd wat het wordt, jongetje of meisje en is het gezond. Maar geniet ervan, zwangere vrouwen zijn sexy vind je niet? Maar ik wens je nog een fijne avond, en voor zometeen lekker slapen, dikke kus, lebber en mega nachtzoen

Gezelschap, ja goed hoor, met jou ook? Fijne avond nog en welterusten voor straks, dikke kus en knuf

Adverteer hier