Citeren02.04.20110 likes
Hoi Bonneke!

Advertise here!! |
Citeren02.04.20110 likes Hoi Bonneke! ![]() |
Citeren02.04.20110 likes tot hoelaat slaap je uit dan freek? De zondag duurt lang, dus je zal er vast wel tijd voor hebben, maar je bent gewoon lui om zelf koekjes te bakken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hoi gezelschap ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.04.20110 likes Was er om half 10 uit Bonn. ![]() Je heb wel gelijk, ben te lui om zelf koekkies te bakken ![]() ![]() ![]() Koop ze liever kant en klaar, hek er ook geen werk mee, behalve om ze op te eten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.04.20110 likes freek, maar als je kinderen hebt, daar kom je nog wel achter over een paar jaar, dan is het ook leuk om dingen zelf te maken...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hey gezelschap, fijne avond nog en welterusten voor straks ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.04.20110 likes Gaat heel goed hoor Bonn. ![]() Dikke kuss, knuff..........en een dikke lebber ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren04.04.20110 likes thanks lieve freek en fijn dat het heel goed gaat met ana, hoelang moet ze nog trouwens?
Ik wens je nog een fijne avond, welterusten voor straks, dikke kus en knuf en lebber ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.04.20110 likes 3 maanden nog Bonn. ![]() ![]() Wauw Bonn mijn week is al goed, maar door jou is het nog beter..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.04.20110 likes Ben jij gauw weg Bonn? ![]() ![]() ![]() Truste....dikke kuss knuff......en lebber ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.04.20110 likes Hoe is 't,Bonneke? ![]() ![]() |
Citeren05.04.20110 likes ja hallo freek, wat wil je dan dat ik doe, wachten totdat jij reageerd, dacht het niet he ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gezelschap, ja goed hoor, met jou ook? Fijne avond nog en welterusten voor straks, dikke kus en knuf ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |