Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren25.11.20100 likes
Het is weer lunch tijd All,wens jullie een fijne middag en ik ga niet werken
ik denk dat ik ga kletsen de boel opstelten brengen misschien krijg ik wel van Wilmaa een kick

Iedereen die mag of moet werken veel plezier.....
Citeren25.11.20100 likes
ja lijkt me een goed idee ja om wilma uit te dagen, ik kom wel even undercover gluren............
Citeren25.11.20100 likes
Heey lieve Bonneke,,las van jou keel, waarschijnlijk een ontsteking?
FF na je huis arts gaan voor een antibiotica kuurtje. En weg is die ontsteking.
kussies
Citeren26.11.20100 likes
Wens iedereen en goeie nacht toe

Grtz
C.
Citeren26.11.20100 likes
ik ben niet zo van de antibiotica, dus kijk het nog even aan, maar thanks voor de tip auto. IK wens iedereen een hele goeiemorgen en een fijne dag toe, en voor degenen die al weekend hebben een fijn weekend, dikke kus en knufff

Advertise here!!

Citeren28.11.20100 likes
ik hoop dat jullie genoten hebben van die paar dagen rust, ik lag ziekjes op bed, maar ben er weer half.............
Citeren28.11.20100 likes
Bonneke,,ik had je al gemist
Hoop dat je weer tip top beter wordt,dan kunnen we weer dollen. Weltruste,kussies.
Citeren29.11.20100 likes
hahahahah hoezo dan kunnen we weer dollen, ik ben er half, maar ik dol nu ook wel weer mee hoor. want ik kan niet wachten totdat er veel sneeuw komt, want ik wil een sneeuwballengevecht met jou en wolf..... Fijne maandag, en werk ze allemaal
Citeren01.12.20100 likes
goeiemorgen allemaal, en ik wens iedereen een fijne dag toe, geniet van de kou..... en pak jezelf goed in met deze extreme kou
Citeren01.12.20100 likes
Goeiemorge bonneke, hoe kan ik alles nu goed in pakken,jij heb zojuist mijn wollen onderboksen gepikt.

Adverteer hier