Citeren21.11.20100 likes
lieve auto,
dank je wel, en ik wens jou ook een fijne zondag toe, dikke kus en knuf
dank je wel, en ik wens jou ook een fijne zondag toe, dikke kus en knuf

Advertise here!! |
Citeren21.11.20100 likes lieve auto,
dank je wel, en ik wens jou ook een fijne zondag toe, dikke kus en knuf ![]() ![]() |
Citeren23.11.20100 likes goeiemorgen lieve chatters, ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe, dikke kus en knuf |
Citeren23.11.20100 likes Ook een goed morge bonneke. Hoe gaat het met je vader, hij moest tog een keertje naar de long arts ?? Heey ik hoor het wel van jou, fijne dag kussies,knuffies. ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.11.20100 likes lieve auto, klopt maar dat is volgende week dinsdag, en maandag hebben we een gesprek omdat hij waarschijnlijk heel snel naar huis mag...........ik wens jou ook een hele fijne dag toe, dikke kus en knufffff ![]() |
Citeren23.11.20100 likes Wens jullie een fijne avond all
zoennnn & handdd |
Advertise here!! |
Citeren23.11.20100 likes thanks wolf, ik wens jou ook nog een hele fijne avond, dikke kus en knuf ![]() |
Citeren23.11.20100 likes Bonneke,,,voor strakkies lekker slapen,,en voor morgen gezond weer op. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.11.20100 likes Heey Bonneke........hoe was je werk dag vandaag?
Nog leuke dingen mee gemaakt?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.11.20100 likes pfff ja hoe was mijn dag, het is een chaos momenteel, dat komt door de stakingen................Maar verder heb ik niet echt iets meegemaakt. Ik wens je een fijne avond toe, dikke kus en knuff ![]() |
Citeren25.11.20100 likes goeiemorgen allemaal, en ik wens iedereen een fijne dag toe, dikke kus en knuf ![]() ![]() |