Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren17.11.20100 likes
goeiemiddag auto, en genieten heb ik zeker, fijne middag en avond, dikke kus en knuf
Citeren18.11.20100 likes
goeiemorgen allemaal en een fijne dag gewenst, dikke kus en knuf
Citeren18.11.20100 likes
hoiiiiii

Jaaa bonneke het gaat wel goed hoor alleen erg druk he met school en korps.... Eerste optredens zijn bekend onder andere weekend Frankrijk en belgie en nog veel meer staan er nou al iets van 9 optredens plus wat er nog allemaal bij kan komen dus lekker druk allemaal en ook voor 2 dagen dusja
Citeren18.11.20100 likes
lieve wilma,

wow dat is leuk en gaaf, geniet ervan, maar ik mis je gewoon. Pas goed op jezelf en fijn dat het goed met je gaat, dikke kus en knuffff
Citeren19.11.20100 likes
goeiemorgen lieve kletseers, ik wens jullie een fijne dag toe en voor degenen die al weekend hebben, een heel fijn weekend,

Advertise here!!

Citeren19.11.20100 likes
Thnx bonneke,,mijn weekend is net ingegaan.
Citeren19.11.20100 likes
nu al auto, nou geniet er dan maar van, ik mag morgen nog werken, lekker puh, en dan heb ik weekend, en zelfs maandag op mijn vrije dag heb ik nog een werkoverleg Maar geniet ervan, dikke kus en knuf
Citeren19.11.20100 likes
HOI bONN,

Had jij mijn mail nog ontvangen,ik hoor het wel van je!!Heb af en toe internet dus hoop dat je het gehad heb,maar een toffe en een gezellige knuffel weekend en een fijne avond gewenst all

zoennn

mvg de WOLF
Citeren19.11.20100 likes
lieve wolf, jazeker heb ik die ontvangen, en ik heb je ook een mail teruggestuurd al, heb je die niet ontvangen dan? Jij ook een heel fijn weekend, dikke kus en knuff en welterusten
Citeren19.11.20100 likes
Bonneke, wens jou een leuk weekend. Geniet er van.
kussies knuffies.

Adverteer hier