Citeren27.01.20100 likes
whahahah bonneke hoe krijg je dat nou weer voor elkaar ???
whahaha
whahaha
Advertise here!! |
Citeren27.01.20100 likes whahahah bonneke hoe krijg je dat nou weer voor elkaar ???
whahaha |
Citeren27.01.20100 likes whaaaaaaaaaaa wilma, wat denk je zelf hoe ik dat voor elkaar krijg whahahahahhahahaha..........................woeiii iiiiiiiiiii |
Citeren28.01.20100 likes uhmmmm bonneke geen idee ? whahahahahah |
Citeren28.01.20100 likes niet??? whahahahahahah ga daar dan maar eens over nadenken, in de zomer een zonnensteek, een hint dus whahahaha woeiiiiiiiiiii succes met het oplossen van mijn raadselachtige opmerking hahahahahaha dikke kus en knuf |
Citeren29.01.20100 likes whahahaha en jij denk dat ik zo gek ben
dacht ut nietttttttt ![]() tis weekend dan denk ik niet graag hoor en dan doe ik dat ook niet ![]() vertel het maar lekker zelf hou niet van raadsels oplossen
|
Advertise here!! |
Citeren29.01.20100 likes wens ieder heel fijn avond en weekend,
ja tis weekend hihihihi lkkr |
Citeren29.01.20100 likes nah ja wilma lekker ben jij zeg, het leven bestaat nu eenmaal uit leuke dingen en niet leuke dingen.........................dus je gaat maar mooi wel raden, desnoods na het weekend als je je roes uit hebt geslapen whahahahhahahahah fijn weekend lieve Wilma, dikke kus en knuff
Tornado jij ook super fijne weekend gewenst, dikke kus en knuff |
Citeren01.02.20100 likes een hele goeiemorgen, en ik wens iedereen een fijne dag toe, dikke kus en knuf ![]() ![]()
|
Citeren08.02.20100 likes ik wens iedereen een fijne maandag toe, en een fijne werkweek, dikke kus en knuf ![]()
|
Citeren09.02.20100 likes fijne middag en avond nog gewenst........ ![]() morgen weer sneeuwpop maken jippieeee |