Citeren12.02.20100 likes
ik wens iedereen een fijne vrijdag toe, en voor degenen die carnaval gaan vieren een hele fijne carnaval en voor zondag een fijne valentijnsdag.....

Advertise here!! |
Citeren12.02.20100 likes ik wens iedereen een fijne vrijdag toe, en voor degenen die carnaval gaan vieren een hele fijne carnaval en voor zondag een fijne valentijnsdag..... ![]() ![]()
|
Citeren12.02.20100 likes Nou dat is toevallig Bonneke hier ook al ,
Ik wens jou ook een hele fijne weekend en voor carnaval doe ik niet aan mee maar voor andere veel plezier!! zoennnnn & knuffell Bonneke ![]() ![]() mvg wolfje |
Citeren12.02.20100 likes fijne weekend bonneke en wolf,
en wie dit leest ![]() ![]() ![]() en fijne carnaval, geniet ervan van de weekend en carnaval en gezellige avond nog tornado |
Citeren14.02.20100 likes lieve wolf, ik vier ook geen carnaval maar ga altijd wel kijken bij de optocht, maar verder niet.
Maar ik wens toch iedereen een hele fijne zondag toe, dikke kus en knuff wolf, tornado en alle andere kletsers ![]() ![]()
|
Citeren14.02.20100 likes hee bonnekeeeeeeeee
ook ontwaakt weet je ik heb dom liedje in mn hoofd al 3 dagen whahahahah |
Advertise here!! |
Citeren15.02.20100 likes ow wow wilma en welk liefje is dat dan als ik vragen mag???
Een hele goeiemiddag allemaal, en een fijne dag nog gewenst ![]()
|
Citeren15.02.20100 likes nouuuuuuu bonneke dat wil jij neit weten ![]() Theo, Theo, wat raar Jij haalt de letters, de letters door elkaar Zeg een woord met een A, Tralala tralala tralala Snoepjes! Dom dom dom, o wat dom dom dom O wat dom dom, doe niet zo stom Arabier is met een A, net als af en aan en aap Laat de A in Aardig weg dan kan niemand jou verstaan Theo, Theo, wat raar Jij haalt de letters, de letters door elkaar Zeg een woord met een E, Trélélé trélélé trélélé Limonade!!! Dom dom dom, o wat dom dom dom O wat dom dom, doe niet zo stom Zelfs een Ezel stoot zijn kop, zeker in het algemeen Drie keer aan dezelfde steen, dan stapt hij er overheen Theo, Theo, wat raar Jij haalt de letters, de letters door elkaar Zeg een woord met een I, Trilili trilili trilili Chocolaatjes!!! Dom dom dom, o wat dom dom dom O wat dom dom, doe niet zo stom Italiaan is met een I, net als iets en iedereen Zonder een I in een Idee kan niemand er iets mee Theo, Theo, wat raar Jij haalt de letters door elkaar Zeg een woord met een O, Trololo trololo trololo Spelen!!! Dom dom dom o wat dom dom dom O wat dom dom, doe niet zo stom Opa en oma is met O, net als olifant en oom Doe je ogen nu eens open en let eindelijk eens op Theo, Theo, wat raar Jij haalt de letters, de letters door elkaar Zeg een woord met een U Trululu trululu trululu IJsje!!! Dom dom dom o wat dom dom dom O wat dom dom, doe niet zo stom Ook al tuur je nog een uur en kijk je nog zo zuur Van veel letters op een rij word jij al turelureluurs. Theo, Theo, wat raar Alle letters haal jij steeds door elkaar Zeg een woord met een F, Tralala tralala tralala Frietjes!! Slim, slim slim, dat is slim slim slim, Dat is slim slim slim, o zo slim Slim, slim slim, dat is slim slim slim, Dat is slim slim slim, o zo slim Slim, slim slim, dat is slim slim slim, Dat is slim slim slim, o zo slim Cha Cha Cha! die dus bonneke ![]()
|
Citeren15.02.20100 likes whaaaaaaaaaaaaaaaaaa gekke wilma ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren16.02.20100 likes nou lach maar bonneke maar toch is het zo whahahaha
oww dat nummer speelt nog in mn kop zingen dat op stage hele dag door
|
Citeren16.02.20100 likes hahahahahahah soms heb je dat inderdaad dat je het dan niet uit je hoofd krijgt, maar moet ik dan gaan janken??............. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|