Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren12.01.20100 likes
een hele goeiemorgen, en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe. Voor degenen die moeten werken, een fijne werkweek.
Dikke kus en knuf
Citeren12.01.20100 likes
lieve bonneke als jij problemen met je stem hebt wel aandacht aan besteden kan erger zijn als dat je zelf denkt ben zelf 9 maanden mijn stem kwijt geweest met verlamde stemband kussssssssss Visser het zal wel rustig nu in huis bonneke zijn
Citeren12.01.20100 likes
lieve Rinus,

ik ben ruim een week ziek, maar mijn stem ben ik sinds zaterdag kwijt, het was ook zo vreselijk koud afgelopen zaterdag om te werken, maar ik zit niet zo snel thuis ziek. Maar ik hou het zeker goed in de gaten, dank je wel voor je bezorgheid. Wat moest jij toen doen dan? Ik neem al veel rust, en praat zo min mogelijk en communiceer veel met briefjes. Ja het is vreselijk rustig zo in huis, de kinderen en mijn man vinden het niets meer. De eerste dag vonden ze het wel lekker rustig hahaha maar nu niet meer hoor. Ik wens je een fijne avond, dikke kus en knuf
Citeren13.01.20100 likes
ik ben aan mijn linker stemband geopereerd Bonneke en is daar een silikonenblokje gezet was verlamd daar als gevolg van die ziekte die ik toen had en waar ik chemokuur en bestraling van had is wel 9 jaar geleden wens je wel beterschap anders duurt het te lang bestaat er nog zo iets van een huisarts wens je fijne dag vandaag Visser
Citeren13.01.20100 likes
lieve Rinus,

Ik ben vorige week maandag naar mijn collega geweest in het ziekenhuis en daar was een virus op die afdeling, die is inmiddels gesloten en vanaf dat moment ben ik ziek, dus denk dat ik die virus heb gelopen in het ziekenhuis. Ik weet het dat er een huisarts bestaat, maar ik kijk het nog even aan, fijne dag, ik ga werken, dikke kus en knuff

Advertise here!!

Citeren13.01.20100 likes
die hoor ik meer in bejaarden huizen ook maar hese stem heb ik niet meer na operatie bonneke fijne werkdag knufff visser
Citeren13.01.20100 likes
lieve Rinus,

dank je wel, ik ben weer klaar met werken, het was smerig koud, en ik ga lekker douchen. En het ziekenhuis is de grootste bacterie bron die er maar kan bestaan. ik heb afgelopen vrijdag contact opgenomen met het ziekenhuis wat die virus was, en dat weet ik nu, altijd handig als ik toch uiteindelijk bij de huisarts terecht kom.
Ik wens je nog een fijne dag, dikke kus en knufff
Citeren13.01.20100 likes
pff is heel wat bon wens jou heel veel beterschap
kuss knuff bear
Citeren13.01.20100 likes
lieve bear, is ook niet echt fijn, en ik werk ook nog gewoon door, maar het is enorm afzien voor me, en de ene dag denk ik weer dat het beter gaat en een ander moment denk ik weer van sjucht voelde ik me maar beter. Het duurt nu al ruim een week. Maar lieve bear het stelt niets voor bij hetgeen wat jij doormaakt, jij ook heel veel beterschap, dikke kus en knuff
Citeren13.01.20100 likes
geef dan bonneke dikke kusssss en wens ze nog veel sterkte,

en brotherbeer een hi5 handdddd en ook nog veel sterkte en allemaal beterschap

Adverteer hier