Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren04.12.20090 likes
fijne pakjesavond alvast...........en wilma vind het ook leuk om jou weer eens te spreken
kus en fijn weekend
Citeren04.12.20090 likes
wilma, nu gaat het wel weer, maar heb een rotperiode achter de rug, en begin nu weer een beetje op te krabbelen. Ik wacht je mail wel af dan, en zal er op reageren, dikke kus en knuff hvj als vriendin
Citeren11.12.20090 likes
goeiemorgen allemaal, ik wens jullie een fijne vrijdag toe, en alvast een heel fijn weekend, dikke kus en knuf
Citeren11.12.20090 likes
Goedeavond Bonneke,

Wens je een heel fijn weekend,doe er iets mee,zoennnnnnnnnnnnnnn

Waar ik nog meer zin in heb aan alle chatters die bij kletsen komt ook een heel fijn weekend gewenst een zoennnnnnnnnnnnnn & handdddddd
Citeren12.12.20090 likes
thanks lieve wolf, jij ook een super fijn weekend, en ja ja volgende week wordt het winterrrrrrrrrrrrr yesssssssssssssss lekker in de sneeuw en kou de post rond brengen, ik zet mijn kerstmuts weer op jippieeeeeeeeeeeeeeeee, dikke kuss en knufffffff

Advertise here!!

Citeren17.12.20090 likes
een hele goeiemorgen allemaal, en ik wens jullie een fijne dag toe, dikke kus en knuf
Citeren17.12.20090 likes
bonnekeeeeeeeeee

goeiemorgeeeee :P
alles goed met jou ???
hier wel best
baal alleen net 3kwartier in de kou staan te wachten en nou blijk de bussen niet eens te rijden althans connexxion niet :S
Citeren17.12.20090 likes
wilmaaaaaaaaa lekker is dat dan, pak je fiets gewoon of de slee hahahahahah, maar hier gaat het ook wel, dank je wel. Het is heel erg druk op mijn werk en ik maak veel uren momenteel, maar vanaf volgende week dinsdag heb ik vakantie tot en met 28 december. Ik wens je een fijne dag toe, dikke kuss en knuffff
Citeren21.12.20090 likes
een hele goeiemorgen allemaal, en ik wens jullie een fijne maandag toe, dikke kus en knuf
Citeren22.12.20090 likes
een hele goeiemorgen, ik wens jullie een fijne dag toe, en degenen die ik niet weer spreek hele fijne kerstdagen en een heel goed, gezond en gelukkig jaar 2010, dikke kus en knuff

Adverteer hier