Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren20.11.20070 likes
heb je er al naar laten kijken wilma zo niet dan zo snel mogenlijk laten behandelen en zal wel paar weken zonder voetbal zijn weet dat je graag voetbalt maar is niet anders sterkte meid

knuffffffff visser
Citeren20.11.20070 likes
sterkte wilma!
Citeren21.11.20070 likes
lieve chatters een hele fijne nacht en welterusten alvast en morgen weer gezond op.Kusss en knufff Bonn

Wilma hoe is het nu met je lies??? Heb het met je te doen,gewoon weer een rotweek zo voor je,opgesloten zitten en dan je pijn aan je lies en daarom geef ik jouw een hele dikke kussss en knufffffffffffffffff
Citeren21.11.20070 likes
lies zal wel goed gaan toch wilma anders ff seintje kom ik met decoupeerzaag langs morgen dan weer aangegroeid kussssss en knuffffff
Citeren22.11.20070 likes
Goeden avond Mona, Ik ben Jubbetje

Bertoesja heeft mij in de gelegenheid gesteld om zijn adres te gebruiken zodat jij me probleem kan oplossen.

Ik heb een vrouw die weegt ca 135 kilogram. Ik ben zelf vrij slank. Ik weeg ca 53 kilogram. Toen wij in het huwlijk traden waren wij beiden zo'n 55 kilogram. De sex ging heel voorspoedig. Maar elk jaar kwamen bij haar de kilogrammetje daarbij. Het probleem wordt dan langzaam voor uitgeschoven. Eerst kon ik er gewoon bovenop. Dat gaat niet meer. Zij word steeds dikker en ronder. De dokter zei tegen mij dat ik dan achterom moest gaan. Ik begreep hem niet goed en nam de achterdeur, maar het hielp niets. Hij zei toen dat zij op me moest gaan zitten. Nou je begrijpt, dat was niks. Na elke wip moest de ambulance komen en ging ik linearecta aan het zuurstofapparaat. Dit gaat nu al dagelijks zo omdat ik een gezonde jongen ben en nog wel eens de bloemetjes buiten in de pot wil zetten. Een pot was niet meer te doen. moest een hele grote trog voor komen. Probleem is ook dat zij steeds dikker word en ik steeds magerder. We houwen wel van elkaar. Dus wil ik ook van jotum. Vorige week zat ze boven op mij en liet per ongeluk een scheet. Nou we hebben twee weken in het donker gezeten.

Beste Mona, wat is uw advies in deze. Moet ik haar verlaten?
Als ik nog langer wacht kan ik helemaal in haar kruipen.
Ik ben ten einde raad. Help me alsjeblieft!!!!

Jubbetje

Advertise here!!

Citeren22.11.20070 likes
lieve jubbetje,

Ten eerste wil ik je bedanken voor het schrijven aan mij.
Nu je probleem,ik zou haar zeker niet verlaten want je geeft toch heel duidelijk aan dat je nog wel van haar houdt en zij van jouw,kijk op het moment dat er geen liefde meer is dan houdt het op maar jullie houden nog van elkaar dus ga ervoor.
Voor haar zou ik de tip willen meegeven dat ze misschien het dieet van Sonja Bakker zou kunnen volgen,ze kan gewoon door blijven eten maar dan met meer regelmatig.
Kijk op het moment dat je geplet wordt tijdens de seks dat is niet de bedoeling lijkt mij en ook niet dat je opgehaald moet worden door de ambulance met zuurstofflessen.
Jullie zouden kunnen proberen dat jij bovenop haar gaat zitten of inderdaad via achterom maar dan dus niet de deur.
Ik wil je bij deze onwijs veel succes wensen en sterkte in de strijd,laat me maar weten wat je van mijn advies vindt en hoe het is afgelopen,maar lieve Jubbetje ga ervoor,succes en zet hem op,kusss en knuffel Mona
Citeren22.11.20070 likes
Citeren22.11.20070 likes
denken jullie wel aan Wilma die ligt nu met afgezaagde lies stuur der maar een bloemetje zal er goed doen

groeten visser
Citeren22.11.20070 likes
Een heel dike kusssssss en knuffffffff en lebber voor Wilma!!

Bert
Citeren22.11.20070 likes
heeeeeeej
verdomme ik heb weer krukken
heb een scheurtje in me lies en mag ook niet voetballen maarjha

kusssssssss en knufffffffffffff allemaal

Adverteer hier