Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren26.03.20090 likes
wilmaaaaaaaaaaaaaaaa nou dacht het wel dat ik die film wil zien hhahahahahahahha maar goed je kan het krijgen zoals je het wilt................een hele goeiemorgen ook
Citeren26.03.20090 likes
bonnekeeeeeeeeeeeeee nee dat dacht ik niet weet je wel wat voor film dat word als me zusje en ik erin meespelen dat die film van snuf de hond goed gelukt is wil niet zeggen dat dat nou weer is he....nou word het wel een horror film dus of je dat nog zien wilt ik betwijfel het

en goedenmiddag trouwens
oww tis al bijna avond dus ook maar goedenavond
Citeren26.03.20090 likes
whaaaaaaaaaaaaa tuurlijk wil ik die wel zien, horror whaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahha ...........kan ik wel tegen hoor, dus dacht het wel dat ik die film wil zien, goedenavond ook en welterusten..............
Citeren30.03.20090 likes
Een hele goeiemorgen, en ik wens iedereen een hele fijne werkweek toe, dikke kuss en knufff
Citeren30.03.20090 likes
owwwwwwww bonneke is dat zo nou pas maar op hoor
heb de eerste opnamens zaterdag gehad en heb me netjes gedragen heb alleen maar sneeuwballen gevecht gehouden

Was echt heel leuk die dag ik zou je nog mailen en die mail krijg je ook nog dan doe ik daar meteen ff de link in waar de foto's staan van die dag en nou op naar 12 april in dokkum de opnamens

Liefssssss Wilma

Advertise here!!

Citeren30.03.20090 likes
wow wilma, lijkt me echt heel leuk............maar hoezo sneeuwballen gooien??? Hahahahah het is al zomer hahahahahahahahahahhaha de film loopt een beetje achter, of zijn jullie zolang bezig met opnames zodat het pas in de winter uitgezonden wordt hahahahaha. Ik wens je nog een hele fijne dag toe, dikke kusss en knuffffffffffffff
Citeren30.03.20090 likes
whahahahah neej bonn was allemaal nep sneeuw daar maar voelde ook aan als echt sneeuw en was net zo leuk hihihihih
Citeren30.03.20090 likes
ja heheheheh snap ik ook wel dat het nep sneeuw was hahahaha..........waar zie je me eigenlijk voor aan ey...................een dom blondje of zo hahahahahahah Maar ik bedoelde meer in de trend in de zomer filmopnames maken van een sneeuwballen gevecht...........dat kon ik niet helemaal plaatsen hahahahha
Citeren31.03.20090 likes
goeiemorgen................... en ik wens iedereen een hele fijne dag toe en geniet van het prachtige weer die er deze week komen gaat
Citeren31.03.20090 likes
whahahahahaha bonneke.
Nouuuuu dat hadden ze neit gefilmd hoor die sneeuwballen gevecht ze deden zelf allemaal mee toen we ff niks te doen hadden en het was al zo koud dus dat hoefde we al niet te spelen.....en zo bleven we toch wat in beweging he.....maar hoe issie verdersss ??? hier gaat wel straks dokter bellen voor enkel weer dusjhaaaa

Liefsssssssss wilma

owjaaa en fijne dag vandaag he

Adverteer hier