Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren19.03.20090 likes
wow wat een prachtig weer vandaag, ik heb al lekker buiten in het zonnetje gezeten en het werken was ook weer heerlijk met de zon er bij.
Ik wens iedereen nog een hele fijne dag toe, dikke kuss en knufffffff
Citeren19.03.20090 likes
hey,hoe is het hier??????

das lang gelee zeg!maar nu dacht ik ff chatten hier,kom ik er niet op pffffffffffffffffffff

wat is dat nu weeer?

nog wat gebeurd hier afgelopen tijd?

gezelliggggggggg

dikke kus voor allemaal

anais
Citeren19.03.20090 likes
hey anais,

Dat is lang geleden meis, maar welkom terug, en het gaat hier allemaal zijn gangetje op kletsen. Lees topics en zo maar, kom je veel te weten, dikke kuss en knuff en nog een fijne dag
Citeren19.03.20090 likes
ken je me nog wel?
vast veel nieuwe mensen of valt dat mee?doe ze de groetjen op de chat want het lukt me maar niet om erop te komen
Citeren19.03.20090 likes
is goed lieve anais, en ja ik ken je zeker nog wel, maar ik kom niet zoveel meer op de chat, en vandaag al helemaal niet meer omdat ik zo weg moet. Maar als ik morgenochtend even ga kijken dan zal ik zeker de groeten aan je doen. Mail anders even naar webmaster of 1 van de modjes dat je er niet op kan komen. Fijne avond, dikke kusss en knuff

Advertise here!!

Citeren20.03.20090 likes
goeiemorgen lieve chatters, en een hele fijne dag gewenst. Voor degenen die al weekend hebben, een heel fijn weekend Dikke kusss en knuffffff
Citeren20.03.20090 likes
ik wens iedereen een heel fijn weekend toe en geniet van het mooie weer,
Citeren23.03.20090 likes
een hele goeiemorgen, en ik wens iedereen een hele fijne maandag toe en een fijne werkweek, kuss en knufffffff
Citeren23.03.20090 likes
wens ieder gelukkige werkweek toe jippieeeee

tis bijna weekend
Citeren23.03.20090 likes
................. bijna weekend, ben je gek of zo hahahahahaha, dikke kuss en knuff en voor jou dan bij deze alvast een heel fijn weekend

Adverteer hier