Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren12.01.20090 likes
Goedenmorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen allemaal weer die dit leest Dacht ff voor ik naar stage ga hier maar ff kliederen weer.....Hoop dat jullie een leuk weekend gehad hebben ?? ikke wel heb een leuk en Gezellig weekend gehad hoe ik het overleefd heb weet ik nog niet maargoed

Wens iedereen ( die dit leest natuurlijk) een hele fijne dag toe en klieder later op de dag misschien nog welweer als ik daar zin in heb

Liefss Wilma
Citeren12.01.20090 likes
ajax thanks meis, en wilma jij ook bedankt, ik wens jullie hetzelfde dus ook een hele fijne dag toe. Ennuh Wilma hoezo begrijp je niet dat je het weekend overleefd hebt, vertel eensssssssssssss je maakt me wel heel nieuwsgierig hahahahahahhaha, was het zo wild weekend???
Citeren12.01.20090 likes
Heeeej bonneke,

Neeeuh dat niet maar ben bij babs geweest van weekend
vandaar dat ik het nie snap hoe ik het weekend overleef hebt was wel heel gezellig en zijn er achter gekomen dat Rick een winkel heeft daar een bloemenwinkel nog wel
foto daarvan zet ik straks ff op forum

Liefsss Wilma
Citeren12.01.20090 likes
wow wat gaaf en gezellig Wilma en fijn dat je genoten hebt,maar begrijp nu inderdaad waarom je je afvraagt hoe je het overleeft hebt hahahahahaha, zit dat nu me ook af te vragen hahahaha. Ik ga me klaarmaken, ik ga zo op kraamvisite, dikke kussssssss en knufff en een hele fijne avond
Citeren12.01.20090 likes
whahahahhaahhahaahha Bonn was wel leuk hoor alleen tijd ging wel erg snel maarjha dat is het altijd als het leuk en gezellig is he maargoed fijn dat je je dat ook afvraagt miss weet je het antwoord wel eerder dan mij maar dat denk ik niet want ik weet het wel ze is gewoon even gek als mij dusjhaaa dan overleef je het wel he

Veel plezier bij die kraamvisite
Dikke kussssss trg

Advertise here!!

Citeren12.01.20090 likes
wilma, kan je wel een boek van maken, hoe overleef ik babsie , daar zijn meerdere titels van, hoe overleef ik mijn ouders, hoe overleef ik mijn eerste zoen etc etc, die leest mijn dochter.
De kraamvisite was wel leuk, maar ik zat er net en kreeg een heel vervelend bericht en moest direct naar huis.
Citeren13.01.20090 likes
Whahahahaha Bonneke,
Jhaa indd ik ken die boeken hoe overleef ik mijn ouders en zij mij en hoe overleef ik het jaar 2000 hoe overleef ik een gebroken hart en hoe overleef ik de brugklas en hoe overleef ik mezelf....ik ken die boeken wel zijn echt leuke boeken.........Tjhaaaaa daar kan ik wel een boek overschrijven maar doe ik niet geen zin in

Owww das minder hoop dat het toch nog wel een beetje meevalt of niet ??? maarja ik spreek je snel weer een keer als je wilt mag je me mailen he dat weet je

Liefss
Citeren13.01.20090 likes
thanks lieve Wilma, en ja dat weet ik, en ik zal je zo wel mailen als ik tijd heb, dikke kuss en knufffffffffff
Citeren13.01.20090 likes
Is goed bonn, ik lees hem dan wel vanmiddag pas als ik trg ben van stage moet daar zo weer ff heen totaal geen zin maaroke moet maar weer ff he

Liefs
Citeren14.01.20090 likes
Goedenavondddddddddddddddddd

Kom ff iedereen weltrusten wensen die dit leest
en morgen gezond weer op allemaal

Liefsssssss

Adverteer hier