Citeren28.01.20090 likes
goeiemorgen allemaal en ik wens iedereen een hele fijne dag toe, dikkke kussssss en knufff
Advertise here!! |
Citeren28.01.20090 likes goeiemorgen allemaal en ik wens iedereen een hele fijne dag toe, dikkke kussssss en knufff |
Citeren28.01.20090 likes Wow Rick, en waar heb ik dat vandaag aan te danken??? dikke kuss en knuffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.01.20090 likes dat hij gek is bonneke ![]() |
Citeren29.01.20090 likes ow noui jah vind het wel erg leuk om eens iets te horen van Rick, maar ik wens bij deze tegelijk iedereen een hele fijne avond toe, ik ga lekker springen vanavond..................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren29.01.20090 likes Bonnekeeeeeeeeeee alles goed ??
hier gaat wel ik mail je zo nog ff weet je ook meteen waarom ![]() fijne aaf |
Citeren29.01.20090 likes is goed Wilma, zal zo effe in mijn mailbox kijken. Hier gaat het ook wel ..........met up en downs. We hebben vanochtend een behoorlijk heftig gesprek gehad, maar vanavond heb ik heerlijk alles eruit kunnen springen, dikke kusssssssss en knufffffffffffffffff |
Citeren30.01.20090 likes Goeiemorgen allemaal en een hele fijne dag allemaal, en voor degene die al weekend hebben, een superfijn weekend, dikke kusssssssss en knufffffffffff ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.01.20090 likes bonnekeeeeeeeeeeeee
jij ook een hele fijne dag en als ik je nie meer spreek heel fijn weekend........... ik heb je nog teruggemaild ook weer gisteraaf ![]() Liefss |
Citeren30.01.20090 likes lieve Wilma, okey ik zal zo even kijken, probeer jij ook te genieten van je weekend, dikke kussssssssssssssss en knufffff en hou je haaks meis ![]() ![]() ![]() ![]() |