Citeren13.06.20080 likes
Bonn jij ook een heel fijn weekend he
en hou je haaks he 
Dikke kusssssssssssssssss

Dikke kusssssssssssssssss
Advertise here!! |
Citeren13.06.20080 likes Bonn jij ook een heel fijn weekend he ![]() ![]() Dikke kusssssssssssssssss |
Citeren13.06.20080 likes thanks lieve wilma,jij ook meis hou je haaks en geniet van het weekend,dikke kussss en knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fff |
Citeren14.06.20080 likes thnxx bonn zal ik doen ![]() ![]() |
Citeren14.06.20080 likes had je teveel gedronken Wilma hahahahahahahh dat je zo knallende hoofdpijn had??? Dikke kussss en knuffff en fijn dat je het zo leuk hebt gehad. |
Citeren14.06.20080 likes neeeuh bonn ik had zo veel lol met chatgurl en kwam echt nie meer bij en vanmiddag naar de voor premiere geweest met eelke en nog een vriendin van me en ik kom zeker 2 of 3 x in beeld als het nie meer is ![]() ![]() maargoed ik voel me echt beroerd had vanmiddag wel wat gedronken en heb nog steeds erge oorpijn ga er ook weer mee trg want word alleen maar erger en heb nou jankbuien om niks maargoed Dikke kusssssssssssssssss |
Advertise here!! |
Citeren14.06.20080 likes lieve wilma sterkte meis,dikke kusss en knufffffffffff |
Citeren15.06.20080 likes dank je bonn Dikke kussssssssssssssssssssssssss |
Citeren15.06.20080 likes Wat een ophef over mijn bericht, zeg. Ik bedoelde er verder niets mee en bovendien houdt bonneke wel van aandacht. ![]() |
Citeren15.06.20080 likes hoezo hou ik wel van aandacht,valt wel mee dacht ik of niet,maar vond het gewoon een beetje bespottend,de manier waarop,en daar reageer ik op,maar ik aandacht vragen of aandacht trekken,echt niet.Ik geef aandacht aan mensen die dat wel kunnen gebruiken,meer niet,kusss Bonn |
Citeren16.06.20080 likes Goeiemorgen alle lieve chatters,ik wens jullie een hele fijne week toe en een fijne maandag,dikke kusss en knufff Bonnn |