Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren13.06.20080 likes
Bonn jij ook een heel fijn weekend he en hou je haaks he

Dikke kusssssssssssssssss
Citeren13.06.20080 likes
thanks lieve wilma,jij ook meis hou je haaks en geniet van het weekend,dikke kussss en knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fff
Citeren14.06.20080 likes
thnxx bonn zal ik doen heb het gister wel heel leuk gehad in de stad en was ook zo melig en gisteraaf ook had gewoon knallende hoofdpijn dacht dat me hoofd zou ontploffen Maarjha niks aan te doen
Citeren14.06.20080 likes
had je teveel gedronken Wilma hahahahahahahh dat je zo knallende hoofdpijn had??? Dikke kussss en knuffff en fijn dat je het zo leuk hebt gehad.
Citeren14.06.20080 likes
neeeuh bonn ik had zo veel lol met chatgurl en kwam echt nie meer bij en vanmiddag naar de voor premiere geweest met eelke en nog een vriendin van me en ik kom zeker 2 of 3 x in beeld als het nie meer is maar de ergste stukken hebben ze er wel uitgehaald
maargoed ik voel me echt beroerd had vanmiddag wel wat gedronken en heb nog steeds erge oorpijn ga er ook weer mee trg want word alleen maar erger en heb nou jankbuien om niks maargoed

Dikke kusssssssssssssssss

Advertise here!!

Citeren14.06.20080 likes
lieve wilma sterkte meis,dikke kusss en knufffffffffff
Citeren15.06.20080 likes
dank je bonn Dikke kussssssssssssssssssssssssss
Citeren15.06.20080 likes
Wat een ophef over mijn bericht, zeg. Ik bedoelde er verder niets mee en bovendien houdt bonneke wel van aandacht. No offence hoor, bon, dat is helemaal niet erg.
Citeren15.06.20080 likes
hoezo hou ik wel van aandacht,valt wel mee dacht ik of niet,maar vond het gewoon een beetje bespottend,de manier waarop,en daar reageer ik op,maar ik aandacht vragen of aandacht trekken,echt niet.Ik geef aandacht aan mensen die dat wel kunnen gebruiken,meer niet,kusss Bonn
Citeren16.06.20080 likes
Goeiemorgen alle lieve chatters,ik wens jullie een hele fijne week toe en een fijne maandag,dikke kusss en knufff Bonnn

Adverteer hier