|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heyyyyyyyyy lieve kletsers
muts en ik hebben besloten dat we gezellie gaan varen met de loveboot we vinden dat we dat wel verdient hebben  wie gaat er met ons mee
lieve groetjes shirley en muts xxx xxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve kletsers,
shir en ik willen graag een cruw mee nemen op onze love boot.... en ons heerlijk laten verwennen........jij gaat toch ook mee??
xxxx muts |
Timberland Undefined 2690 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten wanneer jij er klaar voor bent tim , zijn wij dat ook !!
xxx muts |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja wie wil ons verwennen ????????? enne muts wat was de data ook alweer sorry  toch een beetje vergeten he haahahaaha
lieve groetjes shirley xxx |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten we vertrekken niet voor onze cruw compleet is ....... we hebben nog geen vooraad genoeg aan boord.........dus hopen dat ze allemaal iets lekkers meenemen
xxxx muts |
Anonymous Undefined 65739 berichten jaaaaaaa zeker muts we wachten op de hele mikmak  wat voor lekkers zullen we nu krijgen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten het zal toppie worden geloof me maar  lieve groetjes shirley xxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik hoop toch zeker wel op een lekker gekoeld drankje, misschien zelf iets te knabbelen .kan tim niet lekker koken??
xxx muts |
Anonymous Undefined 65739 berichten geen idee muts zal het eens vragen aan tim en rinse rook lekkere sigaretten en pacco heeft lekkere wijn als die nou zo wie zo mee gaan dan zitten we al aardig goed vind je niet?
lieve groetjes shirley xxx |
|