Citeren13.07.20050 likes
zeker weten shir !! en die kunnen misschien ook voor een beetje muziek zorgen, hoe heet dat liedje ook alweer waar pacco zo van houdt??
xxxx muts
xxxx muts
Advertise here!! |
Citeren13.07.20050 likes zeker weten shir !! en die kunnen misschien ook voor een beetje muziek zorgen, hoe heet dat liedje ook alweer waar pacco zo van houdt??
xxxx muts |
Citeren14.07.20050 likes hahahahahahahah...................dat liedje van pacco ![]() ![]() Ikwil wel mee................jaaaaaaaaaaaaaaaa hoor wel waneer! |
Citeren14.07.20050 likes ik wil ook meeeeeeeeeee |
Citeren14.07.20050 likes muziek ligt klaar! inclusief de tophit k..h....n ![]() ik neem meteen wat flessen lekkere rose en rode wijn mee, biertjes voor shir en... laat ik dan meteen maar lekkere tapas maken voor onderweg rinse zorgt wel voor de zonnebrand en tim kan dat mooi insmeren |
Citeren14.07.20050 likes varen ben ik ook altijd voor in.... ik neem nog wel wat andere cd's mee want als je pacco z'n gang laat gaan dan zet hij k..h.....n op repeat en ik kan uit ervaring vertellen dat dat heel irritant wordt.
Zonnebrand zit in de tas en voor de mensen die niet van lollies houden heb ik zoute stengels mee.... |
Advertise here!! |
Citeren14.07.20050 likes oke leuk we komen al aardig ver zo ![]() groetjes |
Citeren14.07.20050 likes oh shir, neem dan meteen een slaapzak voor rinse mee...uit ervaring weet ik dat hij na een paar bier de neiging heeft om in slaap te vallen!!!
![]() |
Citeren14.07.20050 likes hahahahahha is goed pacco doe ik ![]() lieve groetjes |
Citeren14.07.20050 likes Ik ga mee!!! neem lekkere bowl mee en uiteraard mijn lievelingsbier
corona niet te vergeten met citroentjes uiteraard. Zijn er nog meer liefhebbers??? Dan neem ik een extra grote voorraad mee. Hoelang gaat de reis duren, moet ik ff wat regelen met mijn werk. groetjes cats |
Citeren14.07.20050 likes liever limoentjes in de corona dan citroentjes
ik smeer alleen vrouwen in pacco mits de benen geschoren zijn en geen borsthaar hebben .. graag stokbrook met knoflookboter en Pastis (frans drankje) met ijs. ja varen lijkt me leuk ... fluisterbootje in Giethoorn of zo? |