Citeren14.07.20050 likes
heyyyyy muts
kijk eens aan
ze willen allemaal mee leuk hoor enne er wordt genoeg mee genomen zo te zien mensen ook niet je bikini of zwem broek vergeten he
kijk eens aan

Advertise here!! |
Citeren14.07.20050 likes heyyyyy muts
kijk eens aan ![]() ![]() |
Citeren14.07.20050 likes Wij (Moekie en ik) kunnen helaas niet mee. Nadat ik de jackpot in de Staatsloterij heb gewonnen (6 miljoen ?) gaan we samen naar Rhodos om daar een eigen leventje te beginnen, ver weg van Nederland, onder de Griekse zon....
Nee, hahahahahahaha, geintje, ik zou de chatuitjes, en jullie, voor geen goud willen missen!!!! en of we meegaan ligt eraan of Moekie ook meegaat...... XXX Jaco |
Citeren14.07.20050 likes ik wou al zeggen jaco wat is dat nu ? we kunnen niet zonder jullie he enne als je de jackpot heb gewonnen juist dan moet je mee gaan ![]() groetjes shirley |
Citeren14.07.20050 likes jaco gaat de boel sponsoren dus ........
ik haal de boodschappen bij de Macro, Jaco ga je mee met je betaalpasje? gr. Tim |
Citeren14.07.20050 likes Wat lees ik hier.... en dagje plezier ![]() Het begint bij mij dus ook weer te kriebelen.... vorige keer was zooooo kort. Ik volg met spanning de gang van deze "vaart" want ik wil natuurlijk wel in het juiste bootje zitten. En mocht ik het nodig hebben, is er dan een reddingsvest in de buurt ![]() Hou toch maar een plekje voor me vrij... of mag ik anders bij iemand op schoot. |
Advertise here!! |
Citeren14.07.20050 likes heyyyyyy dyana ik zal wel een reddingsvest voor je mee nemen maar wat voor lekkers neem jij mee dan? en ik denk dat je bij veel op schoot mag hoor
lieve groetjes shirley xxx |
Citeren15.07.20050 likes hoikes shirley, in ieder geval lief dat je een reddingsvest voor me meebrengt.
Enne... wat voor lekkers ik mee neem? Uhm... laat ik eerst beginnen met mezelf ![]() ![]() En wat ik dan verder nog mee breng dat laat ik je nog wel weten, okeekes, want belofte maakt schuld...! Liefs, Dyana xxx |
Citeren15.07.20050 likes hoiiii dyana
je weet toch dat ik aan mn lieve klets vrienden denk ik neem graag spullen voor jullie mee , iemand anders nog iets nodig ik heb nu op mn lijstje een zonnebril ,een slaapzak,een reddingsvest ,broodjes,bikini en dan zal ik er ook nog bij schrijven u2 muziek ![]() lieve groetjes aan alle kletsers van shirley xxx |
Citeren15.07.20050 likes hoelang de reis duurt..... tot we het allemaal zat zijn ![]() xxx muts |
Citeren15.07.20050 likes rinse smeer jij mij dan in? |