Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

moppen lach

Advertise here!!

Citeren21.04.20060 likes
Een Belg komt bij Blokker en ziet een thermosfles staan, hij vraagt aan de verkoopster: "Wat is dat?" "Nou", zegt de verkoopster: "Dat is een thermosfles, alles wat je er koud instopt, blijft koud en alles wat je er warm instopt, blijft warm." "Ik neem er een", zegt de Belg. Terug gekomen in Belgi묠neemt hij de thermosfles mee naar z'n werk, en zijn collega's vragen: "Wat is dat?" Dus hij zegt: "Dat is het nieuwste uit Nederland, een thermosfles, alles wat er warm in gaat, blijft warm en alles wat er koud ingaat, blijft koud." Vraagt zijn collega: "Wat heb je er nu inzitten?" Zegt die Belg: "2 koppen koffie en een magnum!"
Citeren21.04.20060 likes
Een ober ligt op de operatietafel. Er komt een chirurg langs die hij herkent als een vaste gast uit zijn restaurant. "Oh, dokter, help me alstublieft", steunt hij. "Spijt me", grijnst de chirurg, "Dit is helaas mijn tafel niet. Maar mijn collega komt zo!"

gr mram
Citeren21.04.20060 likes
wahhhhh mram gaat los
Citeren21.04.20060 likes
Hahhaah mram

Er loopt een man in het bos te joggen,hij ziet een fles liggen en ja hoor,hij wrijft erover en er komt een geest te voorschijn! Je mag 3 wensen doen zegt de geest,maar er is èèn nieuwe regel: alles wat jij wenst,krijgt je vrouw dubbel! Oke,zegt de man,ik wens 1 miljoen euro...in orde zegt de geest,maar je weet,je vrouw krijgt nu 2 miljoen euro! Prima,prima zegt de man en nu wens ik een villa en een porche,in orde zegt de geest en je vrouw heeft nu 2 villa`s en 2 porche`s! Mooi,mooi zegt de man en nu m`n laatste wens: sla me maar hàlf dood !!!!!!!!!!!
Citeren21.04.20060 likes
komt een vrouw de sex shop binnen en wil een d----o kopen vraag aan die man wat kost die 40 euro te duur ze kijk veder en deze 25 euro pak maar in na een half uur komt zijn baas binnen en vraag om koffie zeg die man zal niet gaan heb net je thermosfles voor 25 euro verkocht

Advertise here!!

Citeren21.04.20060 likes
Mijn vrouw heeft iets vreemds," zegt een man tegen een vriend.
"Hoezo?" vraagt die vriend.
"Nou, ze houdt twintig katten bij ons in huis.
Het ergste is de stank, want alle ramen zitten potdicht."
"Lucht er dan eens een keertje," zegt de vriend.
"Wat? Luchten? Nooit van mijn leven.
Dan vliegen immers die vierhonderd kanaries van me weg!"
Citeren22.04.20060 likes
22 leden van een lilie peuters voetbal club lopen een cafe binnen om te pissen zit er een dronken man aan de bar die zeg wim ik geloof dat je poppetjes van je tafelvoetbal er van door gaan
Citeren22.04.20060 likes
weet je waar ze freddie heineken hebben gevonden in de amstel ze weten ook wie het heeft georganiseerd de kleintjes pils hebben het bedacht en de twee pinten hebben het uitgevoerd
Citeren22.04.20060 likes
hahah sambal die van die poppetjes is leuk
Citeren22.04.20060 likes
Een Belg, een Nederlander en een Fransman staan voor een nee-apparaat. Als iemand iets beweert en het is niet waar doet het apparaat piep en is het wel waar dan doet het apparaat niks. De Fransman zegt: "Ik denk dat ik wel 50 stokbroden op kan.", "Piep", zegt het apparaat. "Nou, dan kan ik er wel 5 op." Het apparaat zegt niks. Dan zegt de Nederlander: "Ik denk dat ik wel 45 biertjes opkan." "Piep", zegt het apparaat weer. "Dan maar 9." Daarna is de Belg aan de beurt en die zegt: "Ik denk...", "Piep", zegt het apparaat.

Adverteer hier