toen ik nog bij mn ex was gingen we eens naar de nc donald's...
samen met mn zoon,mn ex,mn schoonmoeder de auto in en naar de mc donald's...
daar aangekomen gingen we bestellen en gingen we bij de rokers afdeling plaats nemen....
zaten we samen gezellig en lekker te smullen toen opeens ging de buitendeur open en kwamen er 3hoge pieten in maatpak en aktentas binnen...
ze namen plaats naast ons...
zagen er nogal zeeeer gewaardeerde mensen uit(maatpak..das...aktentas...en dergelijke)
wij zaten daar in onze vrijetijds kledy zoals iedereen...
opeens gaat er een gsm over van één van die hoge pieten...
en opééns moesten ze alle drie heel dringend weg...
ze waren zodanig gehaast dat één van die heren zn aktentas was vergeten(stond onder de tafel nog)...
ik had het in de gaten en ging met die aktentas naar de de kassa van de mc donald's...ik zei tegen die verantwoordelijke dat één van die heren zn aktentas had vergeten door het te gehaast te zijn...nou zei die verantwoordelijke ga es buiten zien mischien kom je die heren nog tegen..zo ver zullen ze niet zijn...
zo gezegd zo gedaan...ik met die aktentas naar buiten en keek overal ...maar die hoge pieten waren nergens meer te bespeuren...
toen ben ik langs het centrum es gaan zien maar daar ook waren die hoge pieten niet te zien....ben ik langs het centrum-park gegaan om te zien of ze langs daar waren gegaan....maar daar waren ze ook niet op te merken...
ik liep dus al meer dan een half uur met die aktentas in mn handen die 3hoge pieten te zoeken....maar ze waren spoorloos verdwenen...ik dacht bij mezelf ik geef het op en ga die aktentas bij de politie binnen brengen....ik naar het politie bureau met die aktentas...daar binnen gekomen vertelde ik die agent dat ik een aktentas heb die een hoge piet had vergeten in de mc donald's....
nou zei die agent ''staat er een naam op''...weet ik veel antwoorde ik..ik heb er tevens niet erg op gelet....mja zei die agent we zullen die aktentas eens van binnen moeten bekijken zodat we de eigenaar kunnen terug vinden....
die aktentas was met een rits sluiting dus kon je zomaar open doen...
die agent deed dus die rits sluiting open....amai....wat we toen vonden houd je echt niet voor mogelijk....
ik hoor /zie je al denken....neen geen geld....neen geen papieren...neen geen kousen....en ook geen obligatie's....
weet je wat er nu werkelijk wel in die aktentas zat????????????
wel....
AL DIE ZEVER DIE JE HIER JUIST HEBT GELEZEN.....DAT BESTE LEZER ....ZAT ALLEMAAL IN DIE AKTENTAS