|
|
|
vrouwtje 46 Undefined 78 berichten hoi luitjes...kom jullie even gedag zeggen ,kletsen is vanaf nu verleden tyd voor mij, zal voor bepaalde mensen een opluchting zyn dat ik verdwyn,vind het echt jammer was hier erg graag,zal jullie allemaal missen echt,maar geloof me het is beter zo,zeg allemaal bedankt voor de leuke tyd die ik ondanks alles toch op kletsen heb gehad dikke kus allemaal en het ga jullie goed groetjes vrouwtje 46 |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 het spijt me van wat ik ej ehb ana gedaan! Maar je blijft toch een vriendin voor mij ;)
toch bedankt voor alles   beat  ps : het spijt me ;) |
suusjuh Undefined 1233 berichten laat of niet,beat???????
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Het is meschien laat maar ik zou veel bete weg gaan dan vrouwtje_46
ik ben toch maar een kleuter!
|
vrouw jammer dat het zo moet
liefs mram |
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten jammer vrouwtje,...
hopelijk niet om mij ????  kusss
mama xxxx |
HEE rootje verschiet me bijna dood , is dat om die beat??
AUB vrouwtje doe dat niet , je vind het hier leuk en iedereen ( of bijna ) vind je leuk !!!
iedereen zal mij ook niet leuk vinden hoor , maar ik veeg daar mijn voeten aan , ik vind kletsen leuk en wie wil mag met me kletsen , wie niet wil moet me maar laten pffffffffff
ik ga zeker niet weg voor een paar zuurpruimen hoor !!!!
wie ons nt wil lezen moet maar zijn ogen toe doen !
aub rootje laat je niet op je kop zitten en bederf je eigen plezier niet! aub ik wil je hier terug aub rootje ???
IK VERWACHT JE HEE !!!!!!!
we ontvangen je zeker met veel lawaai !!!!!!!!!!!!!!
dikke dikke kusssss rootje ik heb je heel graag dat weet je !!
ik vind het heel erg , echt waar moest je nt meer komen
aub kom terug !!!!
xxxxx rootje ;) kiekie Bollaert Carine |
vrouwtje 46 Undefined 78 berichten sorry kikie dat ik je laat schrikken maar gaat niet om beat dit staat er echt buiten he ,er is meer aan de hand hier dan iedereen verwacht en kom voorlopig echt niet terug sorry kikie zal je missen ppppfffffffffffff klotensooi maar goed moet hier zelf ff weer uitkomen he kikie hvj en dikke kusssssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 Maar Lieffie je gaat toch niet weg voor dat kleine grut?
Je hebt toch de bevoegdheid om haar eraf te gooien.
 Beeindig haar lidmaatschap gewoon.
Vrouw ik vind je leuk en wil dat je blijft.
Dat kind is toch een pain in the ***!
 Love Ya!
;)Saffie |
we gaan allemaal weg
maar we verlaten niet
wat we hebben achtergelaten
we leven allemaal
maar realiseren dat pas
in moeilijke tijden
we gaan soms te vroeg
maar ons lot bepaalt
waar we moeten zijn