|
|
|
erg vrouwtje , ik weet echt niet wat er aan de hand is ???
ER IS MEER AAN DE HAND???
antwoord me alleen of het mt kletsen te maken heeft of is het in je prive ???
ROOTJE IK HOOP DAT IK JE RAP TERUG ZIE !!
geef me nog een antwoordje wil je ??
DIKKE KUS VAN KIEKIE Bollaert Carine |
vrouwtje 46 Undefined 78 berichten met kletsen en prive kikie kussssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik weet niet wat er hier allemaal aan de hand is maar ik vind het jammer dat je niet meer hier komt vrouwtje, maar je sou er ongetwijfelt een goede reden voor hebben, sal je wel missen hoor
dikke kuss kirsten |
baco34 Undefined 34 berichten Jammer om te horen vrouwtje.Ik vind al tijdje dat er hier teveel problemen worden gemaakt, Hoop dat je er snel uitkomt en we je terug zien,Veel succes verders
|
vrouwtje thx , ik respecteer je , hopelijk kom je er rap uit en moet ik je niet te lang missen
ik wens je het allerbeste en dat meen ik !!
dikke kus kiekie Bollaert Carine |
|
racingboy1 Undefined 42 berichten niet te lang wegblijven he vrouwtje , ik ken nog niet zo veel personen , maar jou kende ik toch al een beetje en vond je toppie!!!!!!!!! , i will missing you!!
race-eend |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey peet,
ik besluit na deze avond ook dat ik hier wegga. ik word ook in de maling genomen en mijn mening wordt niet serieus genomen. dus.................................. hou vanhje vrouw.
goet voor datkletsen. dag allemaal.
kus ANITA |
Anonymous Undefined 65739 berichten thanks voor allen. baco ook. is weg ook. |
racingboy1 Undefined 42 berichten lap ,weer een bekende die afhaakt ? dat meen je niet he lampje?? ik ben toch altijd seriues geweest tegen jou? ? ?
race-eend??? |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja rakker,ligt niet aan jou schat |
|