Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

mijn besluit....................

Advertise here!!

Citeren11.04.20060 likes
niemand snapt me en baco!!!!!!! wewilden goed doen bij kletsen. goede raad. baco en ik hebben zo goed willen doen. en thanks baby . jij heb gesteund maar helaas. wordt niet aan aangenomen ivm gasten. doei!!!!!!!!!!!!!!!! kus nams baco en aniet
Citeren11.04.20060 likes
vrouwtje,

vind het jammer dat je niet meer komt, zal je missen (ook al hebben we niet veel samen gekletst). Ik vond het altijd leuk dat je er was. misschien horen we elkaar nog terug.

Groetjes

Toska
Citeren11.04.20060 likes
datvip geld mogen jullie houden
Citeren11.04.20060 likes
sorry toska.
Citeren12.04.20060 likes
vrouwtje en lampje, respecteer jullie besluit.
groet van cats.

Advertise here!!

Citeren12.04.20060 likes
pffff dat zoetdoenerij,...tjeempy,....diegene die willen weg gaan,...laat ze gaan hee,... 't is maar chat,..... die genen die gezellig willen zlijven,....leuk toch,......dat gezeur ook altijd over blijven en gaan,.... ga dan eens en kom niet meer terug,.... tjee weer een onderwerp wat wegens anti-recllame voor www.kletsen.com zo de prullenbak in kan,..... houdt dit dan nooit eens op?? ga....ga.....ga...... en kom niet terug,.... ook zonder diegenen die zich laten opwinden door anderen (het is immers maar chat) blijft het leuk op kletsen.com,...... enne sorry maarre ik ga lekker weer kletsen.com

Toppie het lekkerste Droppie
(zucht,.... is dit nu de manier van moderaten,.......die kletsen.com voor ogen heeft, shirley??)
Citeren12.04.20060 likes
nee top helaas niet , maar reageer er maar niet meer op
Citeren12.04.20060 likes
pfff wat is me dat allemaal ??? kan er niet gewoon gekletst worden en plezier gemaakt worden ????
ik kan er hier toch heel wat noemen die dat wel kunnen , gewoon lachen , eens onnozel doen en af en toe eens ernstig als het moet ,
eens een luisterend oor zijn voor de ander die het eens moeilijk heeft
waarom maken sommigen het zo moeilijk ???
ik kom hier voor de fun , de babbel , voor niks anders
gewoon ontspanning das al voila
kusss kiekie
Bollaert Carine
Citeren12.04.20060 likes
allemaal bedankt voor jullie lieve reacties echt doet me goed dat er toch nog zoveel lieverds zyn een dikke kus allemaal en aniet meisje dikke knuf voor jouw en baco en tot............xxx petra
Citeren12.04.20060 likes
toppie jammer dat je zo reageert maar vind dat mijn chatvrienden mogen weten dat ik niet meer kom ja echt jammer dat jij zo negatief tegen mij doet je oordeeld over dingen waar je de reden niet eens van weet ,bij jouw loopt alles toppie goed maar er zyn ook mensen waarmee het ff niet zo goed gaat en dan is het toch fyn dat er mensen zijn die WEL achter mij staan groetjes petra

Adverteer hier