Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

mijn besluit....................

Advertise here!!

Citeren12.04.20060 likes
Wil ik best doen denre, maar heeft het zin???????//
Citeren12.04.20060 likes
jongens alstublieft laat mijn probleem ff mijn probleem blijven he en laat het geen hype op kletsen worden he,ik zal vanaf nu niet meer op het forum regageren he het gaat hier nu echt uit de hand lopen pppppfffffffffffff groetjes petra en tot.................................
Citeren12.04.20060 likes
laat maar uit de hand lopen peet. ik weet precies wat er met je aan de hand is schat.

liefs,
baco en anita
Citeren12.04.20060 likes
ik heb het steeds aangekaart en gezegd mensen laat nou een ander niet reageren maar gebruik de klacht lijn niet alles hoeft een ander te weten ik persoonlijk weet niet eens waar het over gaat en hou me graag neutraal maar zie de mensen waar ik mee chat graag terug komen en niet weggaan ik kletste er gezellig mee en mis ze kom terug alle drie groeten visser kus voor de dames hand voor de heren
Citeren18.04.20060 likes
sorry dendre dat ik daarop moet reageren maar kheb ook ooit een probleem gehad op kletsen met iemand en met 1 van de modjes,heb dit gemeld en uitgelegt in een mail naar kletsen toe en heb nooit enige reactie gehad over hoe men dit ging oplossen.
voor mij is dat intussen afgesloten maar khad toch verwacht dat er een degelijke uitleg aan me werdt gegeven.

spijtig dat ik deze reactie geef maar is wel gebeurt.

Rakkertje

Advertise here!!

Citeren18.04.20060 likes
Vind het heel spijtig dat je weggaat op kletsen,maar vind toch dat er op een volwassen manier van reageren dit had voorkomen kunnen worden,en om eerlijk te zijn hoop ik dat diegenne die dit opgang heeft gebracht er goed over nadenkt wat hij heeft veroorzaakt en hoop dat hij volgend maal eerst goed nadenkt voor hij handeld.

Gevoelens zijn iets waar je niet mee speeld en je goed over moet nadenken voor je hierin enige stappen zet,soms kan je beter wachten dingen te doen en eerst met jezelf int reine komen.

gewoon een tip voor mensen die er wat aan hebben,eerst denken,dan doen.

Rakkertje
Citeren18.04.20060 likes
Hallo Rakkertje,

Ik vind dat heel spijtig om te horen maar kan je verzekeren dat ik werk maak van elke ontvangen klacht. Waarom dit in jouw geval niet is gebeurd durf ik niet te zeggen maar indien zo iets weer voorvalt en je hebt binnen 2 dagen geen antwoord van Kletsen.com ontvangen, meld dit dan nogmaals.

.
Citeren18.04.20060 likes
begrijp ik volkomen hoor denre dat je enorm veel tijd in kletsen steekt en ni alles kan oplossen.

respecteer dit ook enorm van je en wat er gebeurt is bij mij daar til ik niet zo zwaar meer aan kheb enkel een probleem met de dingen die fout liepen tussen verschillende personen op kletsen en vindt het spijtig dat er enkele weggaan.

de mensen die erbij betrokken waren en om geen namen te noemen een bepaalde persoon heeft in mijn ogen teveel op kletsen zelf openbaar gemaakt,ik weet dat ik me niet populair maak met deze uitspraak maar ben een man die liever schopt dan zijn mond houd en rechtuit zijn zeg doet,denk dat je me al wel op dat gebied kent.

wat ik wou zeggen is dat die persoon zelf enkele dingen op kletsen gegooit heeft en daarna bekloeg dat anderen zich ermee bemoeiden,wel,sorry,is eigenlijk beetje eigen fout,ik vind wel dat er door de leiding van kletsen iets vroeger had ingegrepen moeten worden want het heeft de chat grondig verzuurt en bepaalde mensen in kwaad daglicht gezet die het totaal niet verdiend hadden terwijl er eigenlijke schuldige buiten schot bleven.

sorry,mijn mening en nu sluit ik deze zaak .

Rakkertje, tja,zwijgen is niet men ding.
Citeren06.06.20060 likes
Nu Rita Verdonk geen lijstrekster wordt van de VVD, is zij niet een goeie moderator voor hier?
.
Citeren07.06.20060 likes
Huh, mijn zus bedoel je toch niet Tim?? die heet hetzelfde namelijk hahahahaha

Jaco

Adverteer hier