Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

mijn BRENDA (trutje)

1

Advertise here!!

Citeren17.12.20060 likes
Lieve meid ik vind het echt schit dat ik je moet gaan wegdoen.
Meid je ken het zelf niet lezen ,maar je blijft altijd de mijne.
Ik heb je 7 jaar met heel veel liefd opgevoed,en zal alles in de gaten blijven houden of het je ook goed hebt .
Je gaat nu hopelijk een heel nieuw thuisje krijgen ( wat ik ook echt hoop ,en je van harte gun) maar helaas kan ik niet anders meisje.
Je weet ,als het niet gaat bij je nieuwe bazinnetje dan gaat het oorlog worden en haal ik je terug.
Brenda Ik en jou Peetje gaan je heel veel missen ,net zoals iedereen uit de buurt hier .
Dikke kusssssssssss en knuffel meid ,ik zal jou altijd in de gaten blijven houden en als er iets is *trutje * blaf maar meisje,en ik ben er!!!!!

Mijn Brenda

Brenda met zijn beste maatje wat ze ooit had Buddy.

Dikke kusssssssssssssssssss meisje en laat het je goed gaan, , ik hou heel veel van jou meid tot de dood ons scheid.

snik snik snik
Citeren17.12.20060 likes
owjee boer ik begrijp dat je al een nieuw huisje heb voor brenda.
is niet makkelijk om afstand te doen, maar als je weet dat ze het miss net zo goed bij haar nieuwe baasje krijgt als bij jou, dan gaat het vast wel goed komen.

dikke kus roos
Citeren17.12.20060 likes
dank je roos ,toppie meid ,en ik hoop het echt wel
Citeren17.12.20060 likes
pfffffffff moppie ik lees dicht echt met dikke tranen weet dat het niet anders kan maar toch

dikke kussssss moppie hou van jouw
Citeren17.12.20060 likes
o maar waarom kan ze niet mee dan ?
ach das wel zielig maar weet wel ron dat je goed huisie voor dr vond zeker weten

Advertise here!!

Citeren17.12.20060 likes
Luca ze kan helaas niet met andere grote honden overweg snik snik
Citeren17.12.20060 likes
ja he ron zit hier met de tranen he pfff
wat is dat erg zeg
nee hoop echt dat je goed gezin voor dr vind
Citeren17.12.20060 likes
ik kan t niet loslaten he
en proberen een cursus ofzo pffffff
dat ze leert omgaan met andere grote honden
Citeren17.12.20060 likes
Sorrie meid(luca) dat gaat niet meer ,ze was ooit al eens angevallen (toen ze nog jong was) en dat blijft er in zitten erg genoeg ,maar geloof maar dat ik nu constant met tranen zitten blijf hier zoals nu ,maar kan helaas niet anders ,kusssssssss meid en thnx voor je begrip , ze is echt en kind voor mij
Citeren17.12.20060 likes
och boer

wat vind ik jammer dit te lezen. maar als ze goed terechtkomt, is ook belangrijk en dat is ze zoals ik kan lezen. ze weet dat je heel veel van haar houdt boer en dat je haar nooit zal vergeten. maar soms moet je keuzes maken die niet leuk zijn

veel sterkte, ik leef met je mee

groeten

Toska

1

Adverteer hier