Citeren11.01.20070 likes

Advertise here!! |
Citeren11.01.20070 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren11.01.20070 likes Fijn dat Brenda nu een goed en vast plekkie heeft, dat heen en weer is niet goed voor geen enkel dier ![]() Groetjes Tess xXx |
Citeren12.01.20070 likes gelukkig boer ![]() Franske is een goei voor brenda!!! wonderke |
Citeren17.01.20070 likes OOOO wat erg , sorry maar ik zou het niet kunnen , echt niet
kan mij niet voorstellen om mijn hondje te moeten wegdoen , boerke jij moet echt heeeelll veel van vrouwtje houden , dat is een heel groot offer!!! ik hoop echt dat je hond gelukkig mag zijn bij nieuw baasje , maar vind ht zooo zielig voor de hond was er echt geen oplossing voor ??? echt dood jammer sorry maar ik voel het zo kuss kiek Bollaert Carine |
Citeren17.01.20070 likes Soms is er geen andere oplossing,kieke.
En moet je beslissingen nemen die je niet graag doet. Mijn hondje Teddy is sinds gisteren bij me ouders,want geen huisdieren toegelaten in me nieuwe woonst. Het doet pijn,had hem 7jr maar weet dat hij daar goed is. Ik mis hem ontzettend maar hij stelt het wel,heb al 2 keer gebeld om te horen hoe het met hem gaat. Hij past zich blijkbaar goed aan,ook met andere grote hond,en dat troost me baby44 |
Advertise here!! |
Citeren17.01.20070 likes daar heb je volkomen gelijk in baby, en heel veel sterkte ermee die heb ik ook heel veel nodig gehad ,dus ik weet precies hoe het is ![]() En kiek ik vind zoiets wat baby en mij gebeurt heel erg ,maar het kan helaas niet anders. Ik vind het zelfs erger dan je vriend/vriendin dumpen om het geld wat je tegenwoordig zovaak hoort. ![]() |
Citeren17.01.20070 likes tja kikie, kon echt niet anders, onze honden konden ging echt niet samen en ja dan moet je keuses maken ![]() en baby, soms kun je niet anders . Wens je toch heel veel sterkte om te wennen zonder je hondje, maar gelukkig kun je hem nog zien bij je ouders meid dikke kussssssssssssssssss (tja, kon ik mark maar zien wanneer ik wou mis dat joch heel erg nu en niet zon beetje ook) ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.01.20070 likes we hebben hel goed bericht over brenda,we zijn nu in limburg we zijn gisteravond op bezoek geweest bij frans de nieuwe eigenaaar van brenda.
en ze heeft het daar echt heel goed en het gaat echt super met haar,echt het kan gewoon niet beter toen we aankwamen had ze echt eerst iets van heuh, ken ik jullie ![]() maar toen ze door had wie we waren ging ze helemaal uit haar dak echt super gewoon dat ze nu een zo'n geweldige baas heeft die echt heel gek met haar is en brenda met frans heerlijk dat ze zo goed terecht is gekomen, frans bedankt ![]() |