|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Verschrikkelijk voor jullie!
Afstand doen van een hond is ontzettend moeilijk en pijnlijk.
Al denken velen, ach tis maar een hond.
Tis wel je maatje door dik en dun.
Ik wens jullie heel veel sterkte! |
jessicaas Undefined 39 berichten hey boerje
ik zit hier net als vele andere met tranen in men ogen te lezen van jou brenda wat is dat **** ik weet wat ze voor je betekend en heel veel sterkte er mee en dat ze maar een heel lief en warm huis weer krijgt zo als ze gewend is knuff jessicaas |
peetje_ron Undefined 144 berichten Nou wilden jullie ff laten weten dat brenda een super goed te huis heeft gevonden
Namelijk bij onze eigen MARISKA
dikke knufffffffff ron en peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten Oh geweldig Ron, gelukkig is dat iets waar je je geen zorgen meer over hoeft te maken, wees blij!! Mariska lijkt mij persoonlijk een heel goed baasje voor Brenda, dus dat komt helemaal goed!!!! Wees daar niet bang voor hoor!!!
En nu jullie tweetjes: Peet en Ron, jullie gaan een hele mooie betoverende toekomst tegemoet, met veel liefde en zoet geluk!!!!
Wens jullie (heb het al vaker gezegd, maar ik zeg het nogmaals eens:" Jullie passen werkelijk bij elkander!!!") het allermooiste wat ik in mij heb voor jullie, het gaat jullie goed, tesaam...
Jaco XXX |
Anonymous Undefined 65739 berichten toppie dat ze een goed huis heeft en dat je altijd der kan opzoeken  maar leef ook met je mee boer is nie makkelijk om iets dierbaarsweg te doen
groetjes dave |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Zo nu ff een heel mooie mededeling voor degene die het willen weten.
Brenda is weg bij Mariska en heeft nu een plaats bij een maat van ons (Frans)waar ze tot haar dood mag blijven.
Hij was zowieso al iemand die haar vaker heeft opgevangen en heeft nu besloten om haar te houden.
We weten ook dat hij heel goed voor haar is en Brenda heeft daar geen hondeleven maar meer een mensenleven ,zo goed is hij dus voor haar.
Frans hartelijk bedankt namens Peet en mij toppie 
|
dat is goed nieuws boer
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten he he gelukkig boertje...
maakte me al zorgen om de lieverd....
dikke kussie en knuffie...mariska.. |
kip31 Undefined 680 berichten hey peet en ron wat fijn om te lezen dat brenda een huis heeft, voor dat arme dier was dat ook niet goed, hoop dat ze voor altijd daar mag blijven  kusssssss kip |
|