Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren22.05.20090 likes
ehhh komt er een keer een clubfeest?
Citeren22.05.20090 likes
hmmmmmm lekker taart babs, dank je wel en clubfeest is er iedere week...................wist je dat niet??? Ben je al lid dan babs?? Dikke kusss en knuffffffffffffffffffffff
Citeren25.05.20090 likes
komend weekend een groot clubfeest.................dus jullie zijn van harte welkom
Citeren25.05.20090 likes
bonn ik wil me ook anmelde allen heb klijn problempje ben namelijk al jaren geen meisje meer dus mag ik als vrouw mee doen
Citeren25.05.20090 likes
...........................jij wel puma, ik ben ook geen meisje meer maar wel zo gek als een deur, dus als jij dat ook bent, dan ben je meer dan welkom.....................

Advertise here!!

Citeren26.05.20090 likes
Wow Bonnn.. dit weekend al..moet werken met de Pinksteren,,en ben blij wanneer ik hier tussendoor ff kan komen uutrusten .. maar bij deze meld ik me aan...krijg ik nog een bevestiging thuisgestuurd?
Plus graag een lijst wanneer alle (eet) feesten zijn hehehe
Citeren26.05.20090 likes
wow babs en welkom bij de meisjesclub................................dit wordt gezellig................ De bevestiging heb ik nu al doordat je je hier aanmeldt, wat de eetfeesten betreft zal ik ruim van tevoren aankondigen..............
Citeren08.08.20090 likes
nieuwe leden zijn welkom
Bonderbonbonnekes,doe er ook es wat aan om nieuwe leden te werven???
Citeren08.08.20090 likes
whaaaaaaaaaaaaaaaaa babs, je hebt gelijk maar ben druk maar binnenkort zal ik weer eens mijn best doen om leden te werven, maar je mag van mij wel vast beginnen hoor als je je geroepen voelt hahahahaah, sorry smiley`s werken nog steeds niet bij mij............
Citeren09.08.20090 likes
tja Bonderke.... of er zijn gewoon te weinig meisjes lid van Kletsen.com
Mja,hier heb je een bak met smilies
[_______________________________________]

Adverteer hier