Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren09.08.20090 likes
harstikke mooi lieve babs, die bak met smileys, maar ik heb er niets aan, ze werken niettttttttttttttttttttttttttttttttttttttt........ ........................daar baal ik enorm van, heb al gemailt, er zijn er meerderen bij wie het niet werkt, vind het zo saai zonder de smiley................maar wel heel lief van je, welterusten voor zometeen
Maar zo weinig meisjes zijn er toch niet op kletsen.com?
Citeren19.08.20090 likes
morgen wil ik een groot zwemfeest houden, wie wil er mee?? Het wordt erg warm morgen.......................dus meld je aan, dikke kuss en knufff
Citeren09.09.20090 likes
even naar boven halen, binnenkort wordt het weer weer minder en de avonden langer, dus zoek de gezelligheid op bij bonneke`s meisjesclub. We gaan van alles en nog wat doen, dus meld je aan...............................
Citeren17.09.20090 likes
geen nieuwe aanmeldingen???................................... ........
Citeren18.09.20090 likes
Denk dat de meeste nieuwe meisjesleden ff de Kletsen.comkat uit de boom aan t kijken zijn ,Bon

Advertise here!!

Citeren18.09.20090 likes
ow dat zou kunnen inderdaad, nou dan zal ik nog maar even geduld hebben he......................hahahahahah dikke kusss en knufff en fijne dag lieve babs
Citeren18.09.20090 likes
Waarom geen meisjes/heren club lekker gemengd zou ook gezellig zijn Bonneke ihhihihihihi,lekker wijffie van de wolf zoennnnnnnnnnnnnn

fijn weekend

de WOLF
Citeren18.09.20090 likes
ow wolf mannen zijn meer dan welkom, alleen wel gewenst om in rokje te komen..............................whahahaaha lekkere wolf van me, dus wil je je aanmelden nu??? Je bent meer dan welkom en het is hier super gezellig altijd, vooral nu het weer weer minder gaat worden, en vroeg donker wordt. Dikke kuss en knuff en fijn weekend
Citeren19.10.20090 likes
wolf moet je er zolang over nadenken of je wel in een rokje wil lopen??? hahahahahahah maar ik wens iedereen een hele fijne dag toe, dikke kuss en knufff
Citeren13.08.20100 likes
Bonderkebonbonnekes doe er es wat aan....

Adverteer hier