Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren10.11.20080 likes
nee heheheheh die had ik inmiddels al stiekum uit getrokken whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Citeren11.04.20090 likes
nieuwe meisjesleden meld u aan
Citeren11.04.20090 likes
wow babs, wat lief van je om deze topic naar boven te halen.............ben je ziek of zo????????????
Citeren12.04.20090 likes
nee was in recalcitrante bui
Citeren12.04.20090 likes
dan heb je die niet zo heel vaak dan of wel??............. maar ik vind het super lief van je

Advertise here!!

Citeren12.05.20090 likes
Ik meld me ook aan. En nu uit hoeveel meisjes bestaat het meijesclub. Hoop dat niet iedereen heeft de club verlaat. Dan staat ik hier in in mijn eentje
Citeren12.05.20090 likes
........................... wow vafaleferiele welkom bij de meisjesclub, en heb geen idee hoeveel er nu bij zitten, maar iedereen is welkom en misschien dat er nu wel weer reacties komen omdat jij er bij bent gekomen
Citeren13.05.20090 likes
uhhh ik wil me ook wel aanmelden maar heb alleen jurkje en rokje nog geen lingerie...is er een dame die mee wilt gaan om te shoppen(natuurlijk krijgen ze zelf ook wat )
Citeren13.05.20090 likes
nou dan meld ik me ook maar aan, leen t wel effe van bonneke als dat mag
Citeren13.05.20090 likes
whahahahaah night en tornado, welkom dan bij de meisjesclub, en ja ik heb nog wel een string of boxer voor je over die je mag lenen, heb je wel een rokje tornado???..............................

Adverteer hier