Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren06.11.20080 likes
maar visser ik zie dat je ook een man ben, wat doe je hier dan, ik wou de meidenclub alleen succes wensen. meiden veel plezier stormpie, van mij geen last meer
Citeren06.11.20080 likes
stormpie,ik heb die club opgericht en visser heeft niets te zeggen hier hahahahahha dus als jij je aan wilt melden mag dat,graag zelfs
Visser zie je nu wat je doet,nu jaag je ook al mijn leden weg
Ajaxxxxxxxxxxxxxxx okey we gooien onze charmes in de strijd yesssssssssssssssssss
Citeren06.11.20080 likes
bonneke heeft de club opgericht en visser je jaagt leden weg als je zo doorgaat ga je over de knie kom er gewoon gezellig bij je kunt toch wel kletsen bij een kopje thee
Citeren06.11.20080 likes
kerels horen niet bij een meidenclub te wezen straks zetten jullie ons aan het breien en weet ik wat van gekkigheid dit is laatste bericht van mij op deze topic hou het lekker bij jullie theekransje ook al zoiets wat ik niet gebruik thee ga je van achteruitlopen maar wens jullie veel succes met jullie cluppie gr een niet lid en wat die ook niet word
Citeren06.11.20080 likes
ik heb je gewaarshuwd visser en nu ga je over de knie ben nog nooit van thee achter uit gaan lopen dus dat is onzin maar we kunnen je niet dwingen en ik ken wel kerels die bij een meidenclub zitten dat zijn pas echte kerels die trekken van de mensen niks aan

Advertise here!!

Citeren06.11.20080 likes
dat zijn mietjes die bij een meidenclub zitten kerels boycotten die meiden
Citeren06.11.20080 likes
ik wil me graag aanmelden en ja ben een kerel en kan breien en haken wel niet zo goed maar ben het nog aan het leren is toch niks mis dat een kerel dat kan?????
Citeren06.11.20080 likes
pas op visser want ik ken lee 12 persoonlijk anders kom ik nu met hem naar je toe om even een babbeltje te maken en lee 12 is echt geen mietje
Citeren06.11.20080 likes
nee inderdaad ajax,vind die opmerking ook nergens op slaan,en visser je kwam hier zelf vrijwillig hoor om je aan te melden,totdat ik de voorwaarden zei,en nu doe je zo?????
Leeeeeeeeeeeeee van harte welkom hier bij de leukste en gezelligste meidenclub,en heb direct een vraagje voor je,wil je voor mijn leden wollen onderbroeken breien???? Dikke kuss en knuffffffffffff
Citeren06.11.20080 likes
dank je wel bonneke en ja wil ik zeker doen en visser ik pak je nog wel ben absoluut geen mietje maar moet even een plannetje bedenken met ajaxfan om je terug te pakken kusssssssssssssssssss

Adverteer hier