Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren12.01.20080 likes
whaaaaaaaaaaaa Henry thanks maar ben al ruim een week zwaar verkouden,hoofdpijn en mijn holtes zijn allemaal ontstoken maar ik ga gewoon door hahahahahah sorry moet er zelf gewoon soms om lachen.

Vorig week begon het al maar vorig week zaterdag hadden we een evenement met de springgroep en ben gewoon gegaan,en ziek dat ik was maar ben gegaan en toen ik thuis kwam ben ik me gaan douchen en naar bed gegaan met 39.5 graden koorts.

kussssssssss en knufff bonn
Citeren12.01.20080 likes
Nou Bon, sterke vrouw hoor maar wel goed op jezelf passen. We kunnen de voorzitter van de meisjesclub niet zomaar missen, die koorts was dat Celsius of Fahrenheit?
Keep the faith.

With deepest sympathie.

Henry.
Citeren12.01.20080 likes
ben een beetje laat maar pas ik er nog bij ???
Citeren12.01.20080 likes
klop klop, de koffie is klaar, mag die opgediend worden met een koekje of met een rokje
Citeren12.01.20080 likes
Henry wat denk je zelf celsius of fahrenheit?
Het gaat op en af,maar ziek zijn kan ik gewoon niet,ik ben soms eigenlijjk te hard voor mezelf en kan niet toegeven maar jah ik ga lekker nu douchen en een flim kijken met mijn man gewoon lekker relaxed en ontspannend.Kuss en knuffff

Mrammm tuurlijk pas je er nog bij welkom bij deze super en gezellig dat je bij mijn meisjesclub komt. Kusss en knufff

Geminus wat dacht je van beide,maar je mag wel binnenkomen hoor met koffie EN een koekje EN een rokje kusss en knufff Bonn

Iedereen bij deze een hele fijne zaterdagavond en een mooie zondag gewenst,kusss en knufff Bonn

Advertise here!!

Citeren13.01.20080 likes
Effe weer onder de aandacht brengen,kusss en knufff Bonn

Nog even een vraagje,onder statistieken staan oa meest bekeken onderwerpen,en mijn topics staan er geen een keer bij hoe kan dit???
Ik weet dat sommige topics van mij meerdere keren zijn bekeken dan de topics die in de lijst staan?
Thanks alvast kusss
Citeren14.01.20080 likes
welkom welkom bij de drie biggetjes meisjesclub hahahahahahahahahahahah
kom erbij kom erbij want het is zooooooooooooooo gezellig hahahahahaha
Kijken of dit helpt kusssss en knufff Bonn en een fijne avond
Citeren15.01.20080 likes
goedenmorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
allemaal een hele fijne dag

xxxxxx
Citeren15.01.20080 likes
wilmaaaaaaaaaaaaaa ook een hele goeiemorgen kusssssssssss en knuffff en fijne dag meis
Citeren16.01.20080 likes
lieve mensen,een hele goeiemorgen en ik hoop dat jullie lekker hebben geslapen en genieten van de dag,kusss en knufff Bonn

Adverteer hier