Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren08.01.20080 likes
jhaaa ik wil me ook aanmelden

enne rick denk je dat bonneke gek is ofzo
Citeren08.01.20080 likes
. is er ook koffie?
Citeren08.01.20080 likes
Euh heren Henry en Rick
wel verplicht in mooi rokje of jurk te komen he
Citeren08.01.20080 likes
hahahaahh parel kom je er ook gezellig bij dan hahahahaha
Inderdaad Wilma ik ben niet gek dus hahahaahah maar welkom bij de meisjesclub Wilma.

Maar geminus en Rick van harte welkom bij de meisjesclub en het loopt zo goed met aanmeldingen van mannen dat ik inderdaad overweeg wat Pareltje al zei,verplicht in rokje of jurkje komen met stringetje eronder of ik geef het een andere naam bijvoorbeeld hangjongeren maar laat maar weten wat jullie het meeste schikt.
kusssss en knufff Bonn
Citeren08.01.20080 likes
Henry heeft net al snel twee rokjes gekocht en pumps.

Advertise here!!

Citeren08.01.20080 likes
harstikke goed henry maar die string dan????? maar je bent goed bezig kusssssssssssssss en knufff Bonn
Citeren09.01.20080 likes
Lieve Bonneke,

Zou ik een paar lingeriesetjes van je mogen lenen, hoop dat we een beetje dezelfde maat hebben................................?

Kus en groet,

Henry.
Citeren09.01.20080 likes
hahahahahahah vrouwen heupen hebben iets meer rondingen tov van mannenheupen maar je mag het proberen hoor.
Zeg maar welke kleur je wilt???

Goeiemorgen bij deze kussss en knufff Bonn
Citeren09.01.20080 likes
Nou Bonneke, welke kleur staat mij het beste, denk je?
Paars, rood, zwart, lila, beige, groen.............
Mijn heupen, tsja, ik zal maar even gaan heupwiegen dan!

Kus en Groetjes,

Henry.
Citeren09.01.20080 likes
je bent een knappe man dus ik denk gezien je uiterlijk dat zwart met rode kant het mooiste staat.

Probeer maat l maar even van de string want die vallen vrij klein uit vind ik altjijd en dan wel even graag een foto kunnen we mee oordelen,kussss en knuffff Bonn succes

Adverteer hier