Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren09.01.20080 likes
Kom net van de lingeriezaak, allemaal setjes geprobeerd, zat lekker maar wel een beetje strak. Zegt de verkoopster, mijnheer, neemt u ons in de maling? Ik was uiteraard zeer beledigd en maakt melding van de meisjesclub. Keek ze nog vreemder!!!
Daarna werd mij vriendelijk doch dringend verzocht de zaak te verlaten. Puh!!!!

Dan maar via internet bestellen, stuur de foto eerst naar jou hoor, niet meteen voor het grote publiek.

Groet en kusss,

Henry.

P.S. Bedankt voor je compliment.
Citeren09.01.20080 likes
lieve henry,

dat is uiteraard belachelijk zoals je bent behandeld bij die lingerie zaak maar ik had je toch gezegd dat je van mij mocht lenen of wil je dat niet?

Wat die foto betreft is goed,blijft tussen ons en als ik het wat vindt dan gooien we de foto op forum okey?

kusssss en knuffff Bonn
Citeren09.01.20080 likes
Och ja, ik zou het van jou lenen. Euh, hoe gaan we dat logisitiek regelen. Kom ik bij jou passen? Stuur je het op of maak je eerst wat foto's van een aantal setjes zodat ik een keuze kan maken.
Ben al goed aan het oefenen met mijn heupen, beginnen volgens mij vrouwelijke vormen aan te nemen??

Kusssss

Henry.
Citeren09.01.20080 likes

Ik heb een aantal vandaag op de post gedaan lieve Henry dus als het goed is heb je die morgen binnen,ik denk dat ik wel weet op welke je keuze gaat vallen maar wacht rustig af succes met passen.
Oh ja de strings daar moet het touwtje van tussen je billen,dat je het niet andersom aantrekt hahahahahahah
Citeren10.01.20080 likes
goedenmorgeeeeeeeeeeeeeeeeee allemaal,
een hele fijne dag

xxxxxx wilma

Advertise here!!

Citeren10.01.20080 likes
Lieve Bonneke,

Er kwam speciaal een snelkoeriersdienst uit het hoge Noorden met vier prachtige setjes. Zal vandaag eentje onder mijn pak dragen.
Nu maar hopen dat het vandaag niet te druk is op het herentoilet, zitten erg comfortabel hoor, alleen al het idee dat jij ze gedragen hebt.........

Kusss en knuffffffffffffff,

Henry. Good morning by the way,
Citeren10.01.20080 likes

Op zich is er geen verschil hoor Henry,een boxershort of een string,jah een string moet je aan wennen uiteraard,je zal merken dat je vandaag constant het touwtje tussen je billen voelt maar daar raak je aan gewend.
Jah en de bh zal je ook wel voelen,maar ook daar raak je aan gewend,dus succes vandaag en werk ze kusss en knuff Bonn
Citeren10.01.20080 likes
Nou Bonneke, tot nu toe valt het mee. Ik heb een wat lichtere tred dan normaal maar het zit best wel comfortabel. Als tegenprestatie heb ik maar wat boxershorts uit eigen collectie naar je toegestuurd.
Ik kan het je van harte recomanderen om ze tijdens het sporten te dragen, hupt lekker. Bh's heb ik niet, tja, moet je ff zonder.

Kusss,

Henry.
Citeren10.01.20080 likes
lieve henry

sow dat was een supersnelkoerier zeg hahahaah had vanavond al 1 van je boxershorts aan de zwarte,en het zit lekker en heb me toch gesprongen,echt ik was in super topvorm ondanks dat ik zware griep heb.
Dankjewel en als ik je niet weer spreek alvast een superfijn weekend kusss en knufff Bonn
Citeren11.01.20080 likes
Goed om te horen Bonneke. Behalve dat van die griep dan. Doe maar lekker rustig aan dit weekend, indien mogelijk.\
Ook ik wens je een fijn weekend toe en beterschap natuurlijk.

Groet en kusje,

Henry

Adverteer hier