Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren03.08.20080 likes
klieder klieder klieder
Citeren03.08.20080 likes
klieder,kladder kledderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Citeren05.08.20080 likes
jongens zijn ook welkom bij deze ahhahahahahah,dikke kusssssss en knufffffffffffffff
Citeren05.08.20080 likes
ja inderdaad zal ik hem even omhoog halen

kussssssss en knuffffffff
Citeren06.08.20080 likes
even weer omhoog halen,nieuwe leden en jongens zijn ook welkom,dikke kusss en knufffffffffff

Advertise here!!

Citeren12.08.20080 likes
zo,de vakantie loopt op zijn eind,en misschien dat men nu wel zin heeft in iets nieuws hahahahahah,dus meld je aan bij de meisjesclub,wat houdt die in?
Iedere maand wordt er..................mits genoeg aanmeldingen een zeer leuke activiteit georganiseerd.
Dan komen we ieder weekend bij elkaar op gewoon lekker gezellig te kletsen en te drinken met wat lekkers erbij.
Lijkt je dit leuk,meld je dan aan,je mag 3 keer kijken of je het leuk vindt en dan pas hoef je je aan te melden.
Ben benieuwd,ik heb er in ieder geval weer zin in,iedereen een fijne dag gewenst,dikke kusss en knufffff
Citeren14.08.20080 likes
de aanmeldingsdatum loopt nog tot eind van de maand,dus lieve mensen meld je aan bij de meisjesclub,dikke kussss en knufffff Verder wens ik iedereen een hele fijne dag toe
Citeren26.08.20080 likes
Mensen nog 6 dagen om je aan te melden Dus heb je zin in gezelligheid kom dan bij de meisjesclub van Bonn
Citeren29.08.20080 likes
nah dennis zoekt 2000 vrouwen maar wie wil er lid worden van mijn meisjesclub?????????????????? De tijd is bijna verstreken
Dus mensen meld je aan
Citeren06.09.20080 likes
ik heb het nog effe verlent,dus mensen meld je aan
Mannen zijn ook welkom,die trekken we gewoon effe een rokje aan hahahahahahhahaha

Adverteer hier