Citeren03.08.20080 likes
klieder klieder klieder

Advertise here!! |
Citeren03.08.20080 likes klieder klieder klieder ![]() ![]() |
Citeren03.08.20080 likes klieder,kladder kledderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.08.20080 likes jongens zijn ook welkom bij deze ahhahahahahah,dikke kusssssss en knufffffffffffffff |
Citeren05.08.20080 likes ja inderdaad zal ik hem even omhoog halen
kussssssss en knuffffffff |
Citeren06.08.20080 likes even weer omhoog halen,nieuwe leden en jongens zijn ook welkom,dikke kusss en knufffffffffff ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren12.08.20080 likes zo,de vakantie loopt op zijn eind,en misschien dat men nu wel zin heeft in iets nieuws hahahahahah,dus meld je aan bij de meisjesclub,wat houdt die in?
Iedere maand wordt er..................mits genoeg aanmeldingen ![]() ![]() ![]() Dan komen we ieder weekend bij elkaar op gewoon lekker gezellig te kletsen en te drinken met wat lekkers erbij. Lijkt je dit leuk,meld je dan aan,je mag 3 keer kijken of je het leuk vindt en dan pas hoef je je aan te melden. Ben benieuwd,ik heb er in ieder geval weer zin in,iedereen een fijne dag gewenst,dikke kusss en knufffff ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.08.20080 likes de aanmeldingsdatum loopt nog tot eind van de maand,dus lieve mensen meld je aan bij de meisjesclub,dikke kussss en knufffff Verder wens ik iedereen een hele fijne dag toe |
Citeren26.08.20080 likes Mensen nog 6 dagen om je aan te melden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.08.20080 likes nah dennis zoekt 2000 vrouwen maar wie wil er lid worden van mijn meisjesclub?????????????????? De tijd is bijna verstreken
Dus mensen meld je aan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.09.20080 likes ik heb het nog effe verlent,dus mensen meld je aan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mannen zijn ook welkom,die trekken we gewoon effe een rokje aan hahahahahahhahaha |