Citeren15.04.20080 likes
babssssssssssssssssssssssss we wachten op je antwoord? 

Advertise here!! |
Citeren15.04.20080 likes babssssssssssssssssssssssss we wachten op je antwoord? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.04.20080 likes hoe hoe babsie kom nu ff kijken bij bear en dan gaan we met bon op de foto wel opschieten hoor bear krijgt anders kouden benen ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.04.20080 likes bear zal ik je benen dan effe opwarmen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren17.04.20080 likes alles wordt gecontroleerd,zelf of de neusharen goed geknipt zijn en luisvrij zijn ![]() van Babs ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren17.04.20080 likes whaaaaaaaaaaaaa enerzijds fijn babs dat je gereageerd hebt maar anderzijds had ik ook wel graag de benen van bear op willen warmen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren17.04.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() kus knuff |
Citeren17.04.20080 likes ach daar loop ik ook niet voor weg hoor voor die luizen of andere beestjes ik zit toch in het lotteam en ben wel wat gewend hoor,maar als ik wel luizen vindt ga ik je wel even behandelen hoor hahahahahah dikke kussss en knufff Bonnnn |
Citeren17.04.20080 likes bear wist je dat iedereen luizen kan krijgen dus jij ook,maar nogmaals ik deins er niet voor terug hoor hahahahaha hmmm lekker bear wassen dan hahahaha van top tot teen hahahahahahahha ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.04.20080 likes ![]() ![]() ![]() Rieten rokje en een kletsen.com string aan en Bear gaat ervoor ![]() ![]() |
Citeren18.04.20080 likes ja tuurlijk babs en bonn kwam toch ook op het forum hier zijsen jullie he bear mogt tussen bonn en babsie staan ![]() ![]() en ehhh niet meer dan bears benne heb veel meer he ![]() |