Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren15.04.20080 likes
babssssssssssssssssssssssss we wachten op je antwoord?
Citeren15.04.20080 likes
hoe hoe babsie kom nu ff kijken bij bear en dan gaan we met bon op de foto wel opschieten hoor bear krijgt anders kouden benen
Citeren16.04.20080 likes
bear zal ik je benen dan effe opwarmen totdat Babsie er is hahahahahhahahaha
Citeren17.04.20080 likes
alles wordt gecontroleerd,zelf of de neusharen goed geknipt zijn en luisvrij zijn hihi fijne dag hoor,kusss Bonderbonbonneke en Bear in het bijzonder en wilmaa dikke kusss
van Babs
Citeren17.04.20080 likes
whaaaaaaaaaaaaa enerzijds fijn babs dat je gereageerd hebt maar anderzijds had ik ook wel graag de benen van bear op willen warmen Babs jij krijgt van mij een hele dikke kusss en knufff terug omdat ik wel heel veel lol met je heb.

Advertise here!!

Citeren17.04.20080 likes
lekker bears benen op warmen bonn haren van bear altijd netjes en beaar heeft geen luisen of anderen beestjes hoor zijn mischien wel van babs een paar weg gelopen
kus knuff
Citeren17.04.20080 likes
ach daar loop ik ook niet voor weg hoor voor die luizen of andere beestjes ik zit toch in het lotteam en ben wel wat gewend hoor,maar als ik wel luizen vindt ga ik je wel even behandelen hoor hahahahahah dikke kussss en knufff Bonnnn
Citeren17.04.20080 likes
bear wist je dat iedereen luizen kan krijgen dus jij ook,maar nogmaals ik deins er niet voor terug hoor hahahahaha hmmm lekker bear wassen dan hahahaha van top tot teen hahahahahahahha
Citeren18.04.20080 likes
whaa Bonnderkes gaan we eerst ff uitgebreid Bears benenpartij bekijken en filmenen mss wel op youtube zetten..
Rieten rokje en een kletsen.com string aan en Bear gaat ervoorkuss en knuf voor jullie!!
Citeren18.04.20080 likes
ja tuurlijk babs en bonn kwam toch ook op het forum hier zijsen jullie he bear mogt tussen bonn en babsie staan
en ehhh niet meer dan bears benne heb veel meer he

Adverteer hier