Citeren11.04.20080 likes
o thnx bonn nu nog ff passen welke kleur zo bear goed staan
Advertise here!! |
Citeren11.04.20080 likes o thnx bonn nu nog ff passen welke kleur zo bear goed staan |
Citeren11.04.20080 likes ik denk de roze ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren11.04.20080 likes sponsje ook roze he bonn en dan gaat wilmaa foto van ons maken ibear als model en bon als ontwerpster in eigen string met spons |
Citeren11.04.20080 likes wow dat lijkt me egt gaaf,en jah de roze bedoelde ik ook de spons,moeten we alleen nog effe kijken voor de maat lieve bear,dikke kusss en knuff Bonnn |
Citeren11.04.20080 likes oeh bear nu een gerard joling stemmetje bonn deze is iets te klein denk dat deze van roos is ![]() |
Advertise here!! |
Citeren11.04.20080 likes ow okey bear,welke maat had je dan??? IK wil dat weten zodat ik een maatje groter naar je toe kan sturen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.04.20080 likes weet niet bonn maar moet ook wel bij riette rokje passen als bear met jou de hoela hoep gaat dansen ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.04.20080 likes wow dat is lief van je,maar ik kom morgen wel even langs met verschilllende soorten en maten,okey kan ik direct beoordelen welke het beste past ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.04.20080 likes goed iedee bonn nu babsie ff nog mee nemen moet wel goed bij elkaar passen hoor geen gezicht bear in roze en babs straks in het groen en jij deeed toch ook mee bon ![]() ![]() |
Citeren14.04.20080 likes tuurlijk doe ik ook mee hahahahahahaha wat een lol,maar doet Babs wel mee,heb nog geen reactie van haar gezien??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |