Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

meisjesclub,meld je aan

Advertise here!!

Citeren14.04.20080 likes
ja jij wel bonn heb ook nog niets van bas er overgehoord
mischien is babs wel verlegen om naast beat te staan bonn
Citeren14.04.20080 likes
ow dat zou kunnen jah dat dat de reden is,maar we slepen haar er wel door he bear?
Citeren14.04.20080 likes
tuurlijk bonn wat dacht jij dan meot je eens zien hoe leuk bear in een rokje met string er onder mischien is babs wel jaloers op bears mooie bene
Citeren14.04.20080 likes
en dat wil weleens zien of je inderdaad van die mooie benen hebt,heb mijn camera al klaar staan
Citeren14.04.20080 likes
bonn zo erg dacht dat jij het al wist maar is goed maar dan wel met jou en babsie hoor

Advertise here!!

Citeren14.04.20080 likes
is goed bear,een triootje heb een camera met een zelfontspanner dus dat zal me een mooi plaatje worden denk je niet,en nee ik wist het nog niet van je benen,omdat je camera iedere keer weigerde wist je nog en toen had je de juiste string nog niet maar nu zijn we er klaar voor he hahahahahahahahhahahahahha kussssssssssssssssssss
Citeren14.04.20080 likes
triotje bonn
tuurlijk woorde het een mooi plaatje ja nu de goede sring he heb geruild met babsie ja jij bent er klaar voor bear ook nu babsie nog en ja mischien wilmaa ook hebben we een ouartet
Citeren14.04.20080 likes
ow dat zou nog leuker zijn,benader jij Wilma of zal ik dat doen??? En uiteraard de goedkeuring van Babs waar we nog even op moeten wachten hahahahahahahah lig helemaal dubbel hier van het lachen
Citeren14.04.20080 likes
hey babsie wat vind jij er van ff mee kletsen hoor

ja bonn doen het samen wel kan wilmaa ff nakijken als benen goed glad zijn en rokje goed zit
Citeren14.04.20080 likes
worden alleen de benen gecontroleerd of de rest ook of dat glad genoeg is??? hahahahahahhahahahahahhahahahahahah

Adverteer hier