|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten liefste vriendin van me!
je verteld het me net, ik weet nog niet goed te reageren op je!
kan alleen seggen dat ik om je huil, dat ik om je geef, dat ik van je houd!
het is nu zeker je hebt kanker, een zeldzame vorm!
ik ben blij dat je kan worden geopereerd maar je zal opnieuw moeten leren ademhalen , lopen enz...
ik kan je niet missen meissie!
blijf vechten ok?
dit doet vreselijk pijn, ook al wisten we dat de kans groot was dat je kanker zou hebben, nu het zo is heb ik geen woorden, alleen tranen!
ik zeg het je nog 1 keer: ik hou van jou!!!!
kussssss
kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Wat verschrikkelijk erg zeg.
Heel veel sterkte meid!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Kirsten...
Jouw woorden aan je dierbare vriendin roeren mij tot in het diepste, en ik voel dat ze weet dat je met haar mee lijdt (sorry, als ik dit woord zo mag gebruiken?...)
Het is zo een vreselijk rotwoord, dat K woord, en wens jou Kirsten, en bovenal jouw vriendin heel erg veel sterkte toe....
Kusjes...
Jaco |
suusjuh Undefined 1233 berichten Lieve Kirsten,
Je bènt er voor haar,dat is het allerbelangrijkst !!!
Sterkte meissie...
Dikke knuf van mij XXX |
feye Undefined 360 berichten lieve Kirsten,
heel veel sterkte en voor je vriendin natuurlijk ook.
woorden heb je dan vaak niet, maar er zijn en dan maar zeggen he weet niet wat ik zeggen moet is al genoeg.
maar je vriendin zal zeker aan jou veel hebben...vind je een super meid met veel gevoel voor anderen.
kussss feye |
|
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten he lieve kirtsen meisie toch wat erg voor jullie wens jullie heel veel sterkte dikke kusssss peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten heb er echt even mee gezeten kirsten om te reageren daar ik zelf met die rot ziekte te maken heb in verschillende vormen bij mij komt het ziekenhuis wel eens mijn strot uit maar ik wens jou en je vriendin veel sterkte toe en blijf de dingen doen die jullie leuk vinden kijk positief overal tegen aan
groeten visser |
suusjuh Undefined 1233 berichten Hoi Visser,
Opa?!!! Volgend jaar wandelen hè?  xxx Suus |
knufffffffffffffffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten dankjullie,
ik heb haar al laten weten dat ik er voor haar ben en heb haar een gedichtje gestuurd...
enik zal dit mijn vriendin ook laten lesen ik weet seker dat het haar goed sal doen!
dikke kuss kirsten! |
|