Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

lieve vriendin ik wil niet dat je ziek bent....

3

Advertise here!!

Citeren06.11.20060 likes
ja nu alweer ruim een maand verder, ondertussen al mee ronderzoeken gehad amar nog steeds geen uitslag, ze komen er maar niet uit...

gelukkig heb ik je tussendoor nog wel kunnen opzoeken, heeft me erg goed gedaan hoor je weer eens niet via de foon of msn te spreken!! was blij je te zien!

morgen wordt je weer opgenomen, dit keer weer in een ander ziekenhuis, lieve schat wens je nogmaals heel veel sterkte en in gedachten help ik je!

liefs, kirsten!
Citeren09.11.20060 likes
ik mis je elke dag dat je er niet bent, al zie ik je dan nu niet meer elke dag zoalas vorig jaar, ik spreek je wel een paar maal per week, en als je dan zoals nu in het ziekenhuis licht dan mis ik je verschikkelijk, ik wil weten hoe het met je is, hoe je je voelt, elke seconden van de dag...
ik bel je zo vaak als mogelijk is, stuur je kaartjes en ga langs zodra het kan, maar toch voel ik me machteloos, en wil ik meer voor je doen, maar ik zou niet weten wat... ik kan je toch niet beter maken? hoe graag ik dat ook wil!

kussss kirsten!
Citeren09.11.20060 likes
Lieve Kirsten, geloof me als ik zeg dat je vriendin nergens beter ligt dan in het ziekenhuis!!!!
Ze is in goede handen daar, en er zijn mensen die er werkelijk alles aan doen om haar weer beter te maken.

Kop op meisje, natuurlijk zou je willen dat je de kracht had om haar beter te maken, maar het enige wat je nu voor haar kunt doen, en moet doen, is om er voor haar te zijn. Ze heeft je absoluut nodig, meis!!!!

XXX Jaco
Citeren11.11.20060 likes
thanks jaco, heb haar vanogtend ook weer gebeld, want als alles goed was gegaan mogt ze gisteren naar huis toe!
vandaag heeft ze weekend verlof en morgen moet ze helaas wel weer trug, het gaat alleen maar slechter met haar...
maar mischien mag ik dese week op besoek komen in het ziekenhuis en anders wordt het gewoon hoge telefoonrekening he hihiih!

kusss kirsten!
Citeren13.11.20060 likes
nog steeds geen duidelijk van wat ze nu precies heeft, nu heeft se weer een volgend ondersoek... helaas mag se geen besoek ontvangen, selfs geen kaarten, allemaal voor de hygiene!!! gaat echt alleen maar slechter met haar.... steeds meer inveusen, se mag steeds minder enz. hoop egt dat se heel vlug eindelijk met sekerheid kunnen zeggen wat ze heeft mischien dat ze er dan wqt aan kunnen doen...

kusss kirsten!

Advertise here!!

Citeren13.11.20060 likes
Ja kirsten, onzekerheid maakt erg nerveus he?
We hopen allemaal het beste en we denken positief, hoop dat het helpt.
3

Adverteer hier