|
|
|
Druppeltjes met kleurtjes
Ze vallen uit de boom
Water waar de zon door schijnt
Net als in je mooiste droom
Regenboogkleurtjes
Met een wonderbaarlijke kracht
Ergens waar je wilt zijn
Wanneer je wilt overdaf of in de nacht
Twinkelende kleurtjes
Met klanken zo helder als wat
Geven je de nodige rust
Wat iemand nodig heeft is dat
Ik leef mee...
. |
Anonymous Undefined 65739 berichten erg mooi frank  je blijft prachtig schrijven!
dikke kuss kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten bijna een week geleden dat ik het hoorde, het dringt nu langzaammerhand echt tot me door wat dit betekent, elke dag denk ik aan jou, hoe jij je voelt, hoe jij bent ,wat voor een leuke vriendin je bent!
ik zal snel naar je toekomen, je een warme knuffel geven en gewoon met je kletsen zoals altijd,
ik ga je overspeolen met kaartjes, brieven, gedichten en andere dingen, ik zal je blijven stuenen in alles wat er gebeurt!
je bent een toppertje voor mij!
een kanjer die al haar hele leven vecht!
dikke kuss kirsten! |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten hey meissie hoe gaat het nu met je vriendin ken haar wel niet maar geef haar een dikke knuf van mij en wens haar beterschap van mij en jij ook dikke knufffffffffffffffffffffffff xxx peetje |
Waters Undefined 587 berichten Positieve gedachten voor je vriendin en ook voor jou Kirsten. |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dankjullie wel!
hoe het nu met haar gaat weet ik niet vrouwtje, woensdag kreeg ze de definitiefe uitslag met wat ze precies gaan doen enzo, ze zou het me gelijk vertellen, dat heeft ze niet gedaan en ik krijg ook geen contact met haar, maak me zuper zorgen...
ik ken haar heel goed en ze is altijd heel vrolijk en verteld me alles, maar als er echt iets erg is dan is ze heel stil...
en vrouwtje ik zal de knuf vlug gaan brengen!
kusss kirsten! |
verlegenmannetje Undefined 69 berichten nou kirsten..zo te zien gaat het goed op school,met jou..
ik heb net nog een ander stukje van je zitten lezen,in het forum...wat heb je vandaag gedaan....toen zat het nog vol spelling fouten.nu haast niet...........goed hoor...
kuss.........knufff |
Anonymous Undefined 65739 berichten maak me sown enorme zorgen om haar, heb nog steeds niks gehoord en kan haar niet berijken...
denk dat ze in het zieknhuis licht...
ben egt bang nu...
kusss kirsten! |
feye Undefined 360 berichten heyyy kirsten,
heeel vervelend niets horen, die onzekerheid is killing.
kan je ook geen contact met haar ouders krijgen of zoiets??
meiss veel sterkte, ook voor je vriendin
kusss feye |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik heb je gesproken, eindelijk
het gaat redelijk met je nu
maar de uitslag heb je nog steeds niet,
weer naar een ander ziekenhuis
opnieuw onderzoeken
lieve schat wens je veel sterkte!
kuss kirsten! |
|