|
|
|
feye Undefined 360 berichten vanavond plofff gesproken...heerlijk zijn stem even te horen.
en gaat beter...klonk al anders ...al is het nog een lange weg die we moeten gaan.
eerste dagen waren errug zwaar en emotioneel, en lijkt alsof we nu beide relaxter zijn. we weten voor welk doel het is en dat houden we voor ogen.
en duim intussen dat ik hem snel is mag bezoeken.
hij wil er naar vragen...vind het anders te lang duren....de rest die wel bezoek krijgt en hij die dan maar ff op zijn kamer gaat zitten.
we zullen zien...sterk genoeg zolang er maar iets van contact is.
ga nu heerlijk ff slapen trusten kusss latersss
feye |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten hey feye je weet beiden waar je het voor doet weet het word een lange weg voor jullie ,en meid wil je ff babbelen een bakkie koffie is er altyd voor je , doe harry de groeten van mij , dikke knuf en xxx peetje |
feye Undefined 360 berichten thanks vrouwtje, en bakkie koffie is zo gedaan woon inmiddels ook in het mooie twente hihi. en leukkkk dat ik ben hihi.
en lange weg...tja wel waar maar denk altijd elke dag een dag dichterbij een samen zijn. ...en het gaat gewoon heeel goed met hem ...krijgt inmiddels al helemaal geen medicatie meer...en dat binnen een week...heeel trots op mijn kanjer...en wauwww mag zondag op bezoek komen yesss ff bij kletsen en knuffelen
kusss feye
twents uitje is easy te doen...altijd welkom vrouwtje
|
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten nou meid kom snel eens koffieleutn hier en gaaf dat jullie elkaar zondag gaan zien, klinkt standaard maar doe harry de groeten van mij en geef hem er een dikke pakkerd bij van mij en zeg hem maar dat ik erg trots op hem ben en jij een dikke knuf jij die harry zo super steund xxx peetje |
feye Undefined 360 berichten ben op bezoek geweest yeahhhhh vanmiddag en vanavond een uurtje. heerlijk hmmm...en hij doet het errug goed dus bere trots op hem. en de groeten...dikke pakkerd enz doorgeven de laatste met plezier gedaan hihi....en je mag altijd bij mij ook koffie komen drinken hé. heb je msn niet wel die van je lover dus zal die is mijn adres geven dan leuten de leuke leu oet twente is hahaha
kusss feye |
|
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten vind het echt gaaf dat je bij je manneke bent geweest en nog gave dat het naar omstandigheden zo goed gaat met harrie,enwat mijn msn betreft jaco zal jouw mijn adres geven dikke kus meid en tot snel groetjes peetje |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten hey hoi ploff en feye alles oke aan die kant, dikke kus en een dikke knuffel voor jullie alle twee ,veel liefs peetje |
feye Undefined 360 berichten alles oke, mis hem alleen heel erg....en tja ff de dip die erbij hoort grr. spreek je weer lieve peetje
kusss feye |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve feye je bent sterk rn liefde overwint alles |
feye Undefined 360 berichten hallo lieve mensen,
Ik denk dat hij het ff heel zwaar heeft.
Hij stuurde een sms: had geen behoefte aan bezoek van wie dan ook...
Kan hem dus niet bereiken en heb wel aantal vraagtekens???????
Zou jullie op de hoogte houden dus ook met mindere berichten.
Hoop dat hij snel weer contact op neemt, kan alleen afwachten nu.
:cry: ff de dip die ik dan mee krijg op deze manier.
groetjes kusss feye
:cry: |
|