Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

lief, toi toi toi

Advertise here!!

Citeren14.07.20060 likes
>>>>>>>>>Heb toch graag 't laatste woord<<<<<<<<<<<<

heb geen idee hoe ik jullie moet en kan bedanken .
miss ooit iets met een persoonlijk gericht kaartje of anders .
Kan alleen ,maar zeggen dat ik enorm blij ben en gesterkt door jullie reacties Ik weet dat ik jullie enorm ga missen maar in gedachten hou ik jullie allemaal in mijn gedachten vast als m'n beste vrienden .
kan alleen maar dankbaar zijn ...........zulke lieve vrienden en vriendinnen tehebben bij deze gaat jullie goed tot over een maandje of 2 Kusssssssssssssss Plofff
Citeren14.07.20060 likes
ploffffffff kussssssssssssss je hebt de juiste keus gemaakt
veel geluk samen
Citeren14.07.20060 likes
hoi plofff( en feye)
ik lees het nu pas, lekkr laat....
maar ik vind het heel erg knap van je dat je naar die kliniek gaat( daar ben je duz nu), ik weet niet of je dit nog zal lezen nu, maar ik wil je heel erg veel sterkte wensen, en in gedachten zal ik je helpen! je bent toppie!!!
en ik wil jou en feye hel erg veel geluk samen toewensen! komt helemaal goed als ik dat zo lees!

dikke kuss,
kirsten!

p.s. sal je wel missen hoor plofff...
Citeren14.07.20060 likes
plofff, ik weet nie wanneer je eens thuis sult sijn weer, amare heb kaartje in je brievenbus gegooit! ik hoop bij het goede huis hahaha! en anders ligt ie bij je buren maar dagt het goede huis te hebben! hihih

kuss kirsten!
Citeren14.07.20060 likes
Plofff, ik ken je nu al een hele tijd, maar nog nooit heb ik de eer gehad om je te ontmoeten....

Ik wens je bij deze alle geluk en heel erg veel succes van de wereld toe, en we wachten op je, met z'n allen, op de nieuwe Plofff.

Succes maat!!!!!!!

Jaco

Advertise here!!

Citeren15.07.20060 likes
heyyyyyyyyyyyyyy ploffie heeeeeeel veeeel sterkte

kussssssssssssssss jessicaaaaaaaaas
Citeren16.07.20060 likes
hoi lieve mensen,
helaas geen computer in de kliniek dus hij kan reacties ff niet meer lezen. al hou ik hem zeker op de hoogte. en nogmaals thanks kusss feye
Citeren16.07.20060 likes
uitprinten en meenemen! is leuk voor ploffie!!
Citeren16.07.20060 likes
goed idee tim, heb alleen geen printer bij me laptop.
en printer van me pc is niet aangesloten en heeel empty hihi.
onthou de berichten wel...sla ze op mijn harde schijf op ;)
Citeren16.07.20060 likes
Heyyyyyyyyy ploffffffffie en feyeeeeeeeeee,

wens ploff heel veel sterkte van baco en mij en samen gaat het jullie zeker lukken.

Heel veel sterkte en kussen van baco en Anita

Adverteer hier